Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Gubbar som saknar självinsikt

själv har jag motsatt "problem"

jag dras till äldre män och har så gjort i hela livet o njuter av en mans sofistikerade uppvaktning och har aldrig upplevt några äcklon trots att jag jobbat som kassörska och inom resturangbranch och därmed varit fullt synlig för allehanda klientel.

Däremot tror alla snorvalpar som inte är torr bakom öronen (ålder 18-20+)  att dom är världens mest raffinerade raggare och tror på fullt allvar att alla tjejer över 23  år är MILF.ar. (själv är jag 36) Ser ut som en oljig stekare och världens flin som avslöjar en prilla halft på sne och citerar en fras ur någon för dom cool film . 

en sexistisk kommentar , ett flin och sen tror dom att man är superkåt och vill vara nån som visar dom vägen i den sexuella världen..

lessen grabbar, det kommer aldrig hända... 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul
    Oktoberr skrev 2013-09-05 07:24:56 följande:
    Usch jag råkar ständigt ut för samma sak TS, och jag är 22. Det jag inte förstår är hur en 70 årig gammal gubbe på allvar kan tro att han kommer få mig säng. Jag förstår det inte?!
    jag tror inte på fullt allvar att han tänker förföra dig  - han tycker nog det är roligt med själva flirten som sådant.
  • Nyfiken gul

Får jag fråga vart du brukar hänga när du går ut?  Vissa typer av pubar och resturanger drar ju ett visst klientel av folk . 

Jag bor i en liten håla i Norrland och här är det egentligen bara en enda respektabel pub man kan gå ut på fast det finns minst ett 10-tal helt enkelt för att man blir antastad av diverse intressanta typer som tror dom är guds gåva till kvinnorna.

Jag brukar verkligen inte hänga upp mig på hur folk ser ut o klär sig men tyvärr kan en sån orsak få folk att haja till och tro dom kan bete sig hur som helst.

Även om du själv tycker du är "helt okej" i ditt utseende så kanske andra ändå uppfattar dig som karismatisk och riktigt snygg och liknar du dessutom någon känd person så kan ju det i kombination med det andra  göra att du syns och helt enkelt drar åt dig folk. 

Så fundera på hur du ser ut och klär dig och på vilket sätt du "syns"  , du ska ju inte behöva klä dig som en hösäck men du kanske behöver bli mer diskret i vissa avseenden .

Det kanske låter riktigt tyket och knäppt men vill du inte ha det så här så måste du göra något åt det. 

Och fundera kanske också på vart du hänger när du går ut.

Det kanske är värt en dyr taxiresa till grannstaden för att komma bort från sliskon o bli mer anonym.  

Går man dessutom ut på samma ställen så känner ju folk igen dig och nån som raggat på dig förra gången kanske har ett gäng polare som också sett dig och vill göra ett försök...

Jag vet hur sjukt det här låter men seriöst, sätt dig ner o fundera på saken i alla fall.   

Svar på tråden Gubbar som saknar självinsikt