• MeNoLike

    var köper man skärmar till iPhone så man kan laga själv?

    Hur lagar man bäst framsidan på en iPhone 5, var köper man sakerna? Är det lätt att laga själv?
    Undrar samma sak till en iPhone 4.
    Tacksam för hjälp/svar

  • Svar på tråden var köper man skärmar till iPhone så man kan laga själv?
  • MeNoLike

    Ja jag kan googla och ja vet att det finns massor med sidor att köpa från men jag vill veta en sida där någon köpt och vet att det är bra sida. Finns ju en del nitlotter.

  • Masken84

    Ebay har köpt massor av delar till min iPhone där. Sen köpte vi ett sett med mejslar osv som behövs på Kjell o Co. För 99 kr. Min funkar super. Finns film på youtube om hur man byter allt!

  • Fia 28
    MeNoLike skrev 2013-09-12 09:44:10 följande:
    Ja jag kan googla och ja vet att det finns massor med sidor att köpa från men jag vill veta en sida där någon köpt och vet att det är bra sida. Finns ju en del nitlotter.
    Jag har handlat från sidan jag länkade till. Dock är det lång leveranstid och jag har inte heller handlat några reservdelar utan bara tilläggsutrustning.
  • Inge

    Finns att köpa direkt över disk (eller nätet med snabb leverans) hos iTech Store som ligger på Rådmansgatan 25 i Stockholm (Östermalm), butiken säljer skärmenheter med original-LCD samt verktygsats för att utföra det du önskar.

Svar på tråden var köper man skärmar till iPhone så man kan laga själv?