Inlägg från: Anonym (a) |Visa alla inlägg
  • Anonym (a)

Pojkvän reggad på Badoo

jag tror att det är vanligt att profiler finns kvar men att de inte syns utåt. Så är det för mig. Jag får mail ibland från Match.com och även Firstdate (eller vad den heter) men det är mer som nyhetsmail, det är inte folk som skriver till mig. Det kan tex stå "titta vad som hänt sedan sist du var inne" och så vill de locka en att gå in.

Jag har försökt att helt ta bort och avsluta profilerna, jag använde dem inte, reggade men la inte in någon bild eller skrev någon text, utan valde till slut en annan site jag använde. Detta är nu över 2 år sedan, kanske närmre 3 egentligen, och jag får ff såna mail. Som jag förstår det så syns inte mina profiler för andra eftersom jag pausade dem, men jag lyckades alltså inte ta bort dem helt. Men om jag inte går in så blir de inte aktiverade. Antar att företagen vill ha de gamla kvar så ser det ut som om de har många fler medlemmar?

som svar till TS: om det tom finns foto på din kille så har han självklart laddat upp det själv, om han nu inte haft nån kompis som gjort ett fejkkonto med hans foto för att vara dum. 

jag tror att om man bara varit inne och kikat på en sån här site kan man säkert få mail från dem, men det betyder inte att man har en profil där. De gör väl vad som helst för att locka till sig nytt folk. Men att registrera, det måste man göra själv. 

Svar på tråden Pojkvän reggad på Badoo