• Anonym (Lynxx­)
    Äldre 17 Sep 15:48
    2529 visningar
    23 svar
    23
    2529

    En fråga till damerna på FL

    Under förspel, när kåtheten tar över, tycker jag om att kyssas intensivt och passionerat medan jag kramar om tjejen hårt och klämmer på hennes rumpa. Samtidigt så trycker/gnider/juckar mina nedre partier mot hennes. Kan hålla på så ett tag medan vi hånglar. Detta är alltså innan kläderna har gått av. Saken är den att jag har fått intrycket att juckande/gnidande med kläder på är ngt som enbart oerfarna hormonstinna tonåringar sysslar med. Men det känns som att jag blir "för" kåt ibland och knappt kan behärska mig, jag tom småstönar medan jag gör det. Jag undrar vad ni damer hade tänkt om en man hade gjort så med er. Är detta ngt som tänder er om en man är så kåt på er kropp att han i stort tappar besinning eller hade ni tyckt det var konstigt att han juckar och gnider sitt kön mot erat?

  • Svar på tråden En fråga till damerna på FL
  • Anonym (hångl­erskan­)
    Äldre 17 Sep 15:50
    #1

    Jag älskar riktiga tonårshångel där man kåtar upp varandra rejält innan man går över till att ta av sig kläderna och fortsätta. Hett!

  • Anonym (Lynxx­) Trådstartaren
    Äldre 17 Sep 15:52
    #2

    Oj, såg att det blev en lång text utan radvrytningar. Skyller på att jag är ny på forumet och skriver från mobilen

  • Anonym (Gilla­rt)
    Äldre 17 Sep 15:57
    #3

    Jag gillar det! Skittändande ju.

  • Äldre 17 Sep 16:26
    #4
    Anonym (Gillart) skrev 2013-09-17 15:57:33 följande:
    Jag gillar det! Skittändande ju.

    Tack för ditt svar. Anledningen till vf jag frågar är för att vissa tjejer man varit med har blivit (positivt) överraskade av ens kåthet. Här kmr en följdfråga. Om du talar utifrån dina egna erfarenheter. Är det vanligt att killar gör så? Juckar, gnider, småstönar eller leker dom James Bond i sängen? :-P
  • Anonym (JA!)
    Äldre 17 Sep 21:21
    #5

    Jag ÄLSKAR när killar gör sådär mot mig - blir sjukt kåt av det!!!
    Har sagt till pojkvännen att han är väldigt välkommen jucka/gnida sig mot mig - men det har ej hänt hittills Tungan ute
    Har bara varit med en kille som gjort så - det tände mig enormt.

  • Anonym (YES!)
    Äldre 17 Sep 22:03
    #6

    Älskar det! Precis som Anonym (hånglerskan) tänder jag vansinnigt på rejält hångel med kläder på!
    Ett ex brukade, efter att vi ha hånglat grundligt, stanna upp i avklädningen då jag bara hade trosorna kvar för att smeka mig, först utanpå trosorna, sen lät han handen glida in under troskanten från låret och fortsatte smeka mig. Efter en stund lät han handen glida ut och rättade till trosorna som hade kasat runt, den lilla detaljen fick mig nästan att komma på fläcken varenda gång! Det lätta, lilla klatschandet då han drog tillrätta resåren och sen släppte den, mmm!
    En annan favorit är att få ett rejält stånd gnuggat mot ryggen då jag tex står och diskar. Allra skönast är det om han håller mig med armen ganska hårt runt magen, tar på brösten, andas i mitt öra och biter i nacken, det är så skönt att benen brukar ge vika och jag får gåshud över hela kroppen! MUMS!
    Mera hångel, slabbande, gnuggande och stönanden åt folket!

  • Anonym (yes! 2)
    Äldre 17 Sep 22:40
    #7
    Anonym (YES!) skrev 2013-09-17 22:03:34 följande:
    Älskar det! Precis som Anonym (hånglerskan) tänder jag vansinnigt på rejält hångel med kläder på!

    Ett ex brukade, efter att vi ha hånglat grundligt, stanna upp i avklädningen då jag bara hade trosorna kvar för att smeka mig, först utanpå trosorna, sen lät han handen glida in under troskanten från låret och fortsatte smeka mig. Efter en stund lät han handen glida ut och rättade till trosorna som hade kasat runt, den lilla detaljen fick mig nästan att komma på fläcken varenda gång! Det lätta, lilla klatschandet då han drog tillrätta resåren och sen släppte den, mmm!

    En annan favorit är att få ett rejält stånd gnuggat mot ryggen då jag tex står och diskar. Allra skönast är det om han håller mig med armen ganska hårt runt magen, tar på brösten, andas i mitt öra och biter i nacken, det är så skönt att benen brukar ge vika och jag får gåshud över hela kroppen! MUMS!

    Mera hångel, slabbande, gnuggande och stönanden åt folket!

  • Äldre 17 Sep 22:47
    #8
    Anonym (YES!) skrev 2013-09-17 22:03:34 följande:
    Älskar det! Precis som Anonym (hånglerskan) tänder jag vansinnigt på rejält hångel med kläder på!

    Ett ex brukade, efter att vi ha hånglat grundligt, stanna upp i avklädningen då jag bara hade trosorna kvar för att smeka mig, först utanpå trosorna, sen lät han handen glida in under troskanten från låret och fortsatte smeka mig. Efter en stund lät han handen glida ut och rättade till trosorna som hade kasat runt, den lilla detaljen fick mig nästan att komma på fläcken varenda gång! Det lätta, lilla klatschandet då han drog tillrätta resåren och sen släppte den, mmm!

    En annan favorit är att få ett rejält stånd gnuggat mot ryggen då jag tex står och diskar. Allra skönast är det om han håller mig med armen ganska hårt runt magen, tar på brösten, andas i mitt öra och biter i nacken, det är så skönt att benen brukar ge vika och jag får gåshud över hela kroppen! MUMS!

    Mera hångel, slabbande, gnuggande och stönanden åt folket!



    Tack för ditt utförliga svar

    Så ni tjejer uppskattar alltså att man beter sig "djuriskt" när det vankas sex. Alltså att man som du beskrev det hånglar, slabbar, gnuggar, stönar etc. Utan hämningar.

    Vill gärna höra fler kvinnors åsikter om detta. Samt om det är vanligt att killar gör så utifrån era erfarenheter.
  • Raz
    Äldre 17 Sep 23:22
    #9

    Ja klart man älskar det och gnider inte han sig mot mig, så gnider jag mig mot honom.

  • Anonym (YES!)
    Äldre 18 Sep 09:39
    #10
    Lynxx skrev 2013-09-17 22:47:11 följande:



    Tack för ditt utförliga svar

    Så ni tjejer uppskattar alltså att man beter sig "djuriskt" när det vankas sex. Alltså att man som du beskrev det hånglar, slabbar, gnuggar, stönar etc. Utan hämningar.

    Vill gärna höra fler kvinnors åsikter om detta. Samt om det är vanligt att killar gör så utifrån era erfarenheter.

    Det kan såklart variera från kvinna till kvinna men personligen föredrar jag när djuret tittar fram Skrattande
    Det beror kanske mest på att jag kan vara lite blyg när det kommer till sex. Kan vissa dagar ängslas över att jag inte är snygg nog, att jag ser konstig ut på något sätt, ser tjock ut eller nåt annat dumt (vet att det är fånigt men rår inte för det) och det gör att jag kan få svårt att slappna av.
    Att då bli hämningslöst hånglad med blir en sån bekräftelse, jag bara dras med, ger mig hän och vågar ta för mig utan att börja fundera. Det finns liksom inget utrymme för att fundera på om nagellacket är skavt eller om mjölken börjar ta slut.
Svar på tråden En fråga till damerna på FL