Inlägg från: Skattkistan |Visa alla inlägg
  • Skattkistan

Bf Juni 2014

Hej mammor! Även jag har plussat med bf 7 juni. Blir andra barnet för oss, har en pojk som är 17 månader nu. Supersvullen om kvällarna också, fast på nåt sätt är det mysigt ändå :)

• Skattkistan

Jag oroar ihjäl mig, men försöker att tänka på att det är ett barn vi väntar, inget missfall... Jag hade ett tidigt missfall förra månaden så förhoppningsvis har jag haft min beskärda del :/ någon som mår illa och kräks än? Jag mår förvånansvärt bra so far!

• Skattkistan

En fråga till måste jag slänga ur mig innan läggdags. Hur gör ni som tränar? Fortsätter ni som förut eller lägger ni av? Jag går på aerobics, bodypump och yoga och jag vet inte hur jag ska göra med de två första....

• Skattkistan

Vad tråkigt Lotta 84! Styrkekram till dig!

Vi kommer ha 26 månader mellan våra barn så syskonvagn är absolut aktuellt så jag slipper ta bilen överallt. Jag drömmer om en Donkey men så kostar den ju lite också... Dock är det väldigt högt andrahandsvärde på den så man kanske får tillbaka nästan lika mycket man betalade om man är rädd om den. Annars har jag kikat på en Mountain buggy duet.

• Skattkistan

I Jönköpings län får alla göra kub utan kostnad så det verkar skilja mycket beroende på var man bor...

• Skattkistan

Pronomen, jag tränar men kan inte annat än att oroa mig lite. Innan grav körde jag pump, aerobics och yoga, nu tränar jag bara aerobics o yoga. Håller på så längre kroppen inte säger emot. Vad tränar du?

• Skattkistan

Samma här Elinvd. Det molar lite i magen men absolut inget annat. Tror vi ska vara glada så länge det varar ;)

• Skattkistan

Har vaknat varje timme hela natten av halsbränna. Någon mer som har problem med det? Kände inget alls förra graviditeten så detta känns ju lite surt minst sagt.....

• Skattkistan

Idag har jag varit på inskrivnings samtal (vecka 5+1). Kub är bokad till den 25/11, så nu får vi hoppas att tiden går FORT!

Svar på tråden Bf Juni 2014