• elinvd

Bf Juni 2014

Hejsan. Jag skulle vilja hoppa in här. Fick plus på Stickan igår. Enligt senaste mens är BF den 31/5 men jag har ganska lång menscykel så jag tror snarare att det blir runt den 5-10/6 :)
    Har en dotter på 18 månader redan. :)

• elinvd

Skulle också vilja göra ett VUL. Inte för att se hur många där är, utan för att se hur långt gången jag är. Med dottern så blev jag tillbakaflyttad 3 (!) veckor vid RUL. Ingen aning om hur det gick till, för enligt RUL så hade jag i så fall fått positivt gravtest 2 dagar efter ÄL. Vill inte få samma chock denna gången och behöva "gå om" så lång tid igen.
    Än så länge är jag förskonad från illamåendet. Men det kommer väl snart som ett brev på posten. Med dottern mådde jag illa och spydde i princip  hela graviditeten.

Bella 19/3 2012 <3
  • elinvd
    Hallonmjölk skrev 2013-10-04 19:08:08 följande:
    Känner mig helt förstörd... 
    Va nyss på toa och det va lite blod i trosan.. Inte rött utan mer brunt och det va absolut inte mycket.
    Men det har varit sjukt stressigt på jobbet idag och även om jag tänkt och tagit de så lungt de går så har jag haft molvärk i magen.

Nu är jag ingen expert, men jag har hört att så länge det inte är färskt blod så är det ingen fara.
    Bella 19/3 2012 <3
  • elinvd
    EMTP skrev 2013-10-05 12:10:06 följande:

TRE VECKOR?! Oj! Det var mycket. I vilken vecka kom hon sedan då? Behövde du gå hela tiden?
    Förlossningen satte igång av sig själv i vecka 40+2 sen,så tydligen va dom inte helt fel på det ändå.
    Bella 19/3 2012 <3
  • elinvd
    Phlippan87 skrev 2013-10-05 19:18:09 följande:

Det är just att det blivit svagare och att digitala inte ger utslag som oroar mig

Och ger mig neg trots typ 10 positiva på olika tester i övrigt, både Apotekets som ska ge från bim och testlagrets som ska ge från bim -7...
    Usch. Hoppas du får en ordentlig stegring snart eller får komma in och kolla det annars.
    Bella 19/3 2012 <3
  • elinvd
    Phlippan87 skrev 2013-10-05 20:37:28 följande:
    ja, det hoppas jag med. Ok att man inte kan göra något om det är mf, men då vet man åtminstone om man är gravid eller inte så man slipper hoppas och bli besviken senare
    Precis, man vill ju ändå veta. Håller tummarna för dig.
    Bella 19/3 2012 <3
  • elinvd

Vad tycker ni tjejer? Ska vi ta och fixa en bildtråd också?

Bella 19/3 2012 <3
  • elinvd

Har ni andra fått några graviditetssymptom än?? 
    Jag känner mig så ogravid som det bara går. Haft lite växtvärk emellanåt, men annars absolut ingenting. 

Bella 19/3 2012 <3
  • elinvd

Här har det börjat blöda. Inte jättemkt, men tillräckligt för att jag ska bli orolig. Färskt blod. Men jag har inte ont. Får väl vänta o se om det slutar eller vad som händer.

• elinvd

Hej tjejer. Jag tror detta blir mitt sista inlägg i denna tråden. Har kommit ganska mkt blod idag, nästan som en vanlig mens hela dagen, så det känns ganska kört för min del.
    Lycka till med graviditeterna för er andra.

• elinvd

EQ85: har haft som mensvärk hela dagen och klumpar i blodet också. :(

Svar på tråden Bf Juni 2014