Bf Juni 2014
Hoppar in här, hände inte mycket i den tråd jag skrev innan tycker jag. Beräknad 7/6 så är nu i v14+2 Första barnet för mig och min sambo. :)
Hoppar in här, hände inte mycket i den tråd jag skrev innan tycker jag. Beräknad 7/6 så är nu i v14+2 Första barnet för mig och min sambo. :)
Går in i vecka 15 på söndag (14+0)
Ignorera mitt föregående inlägg, jag tänkte fel, gick in i vecka 15 i söndags. Skyller på hormonerna!
Jag ska absolut ta reda på vad det är. Magkänslan säger att det är en kille menat vet inte. Har inte rul förrens 8/1 så ett tag kvar i ovisshet.
Har kollat på barnvagnar från och till väldigt länge och hittar man en man känner är okej läser man vad folk tycker och allt negativt. Och utbudet på blocket är inte det bästa på det jag vill ha med de egenskaper jag söker men sambon och jag har nog bestämt oss för en Anna Of Scandinavia modell Stockholm, må vara budget men jag känner inte att jag vill lägga 10 000 på en vagn heller.
Låter som alla bara äter och äter, själv har jag fått minst sagt minskad aptit får för det mesta kämpa med att ens få i mig tre mål mat om dagen.
Försök två.... Jag äter ungefär samma som jag gjorde före, fast får kämpa med att få i mig det. Ibland för att jag mår lite illa men oftast för att jag har noll aptit. Köper godis ibland och sådant men tar en två bitar och konstaterar att det var äckligt sen får sambon det eller så ligger det bara här hemma. Man kan ju inte göra annat än att försöka äta som man ska, hoppas mer på att jag iaf får i mig det jag behöver så att säga,