• Korpfan

Bf Juni 2014

streaman skrev 2013-10-14 20:28:20 följande:
    jag har varit med om något otäckt idag som jag inte varit med om förut:

har haft kraftiga domningar och ömhet i halva ansiktet! känns väldigt olustigt, oroar mig för anisktsförlamning och en massa annat. Gjorde en snabb googling och fick träff på två trådar på fl som sammankopplade det med graviditeten. Jag hittade dock inte den kopplingen nån annanstans. Nån som vet nåt? 
    låter skrämmande, men jag har också för mig det hänger ihop med graviditet. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men ring 1177!
  • Korpfan

V 7+2 idag. Och total surprise-attack av foglossning! Kan inte gå normalt idag. :(
    Illamående sedan v 6 men har fått lergigan comp som faktiskt hjälper lite. :) 

• Korpfan
    Hallonmjölk skrev 2013-10-29 15:00:05 följande:
    Har du fått utskrivet av läkare?
    Finns de nåt man kan köpa receptfritt?
    postafen kan du köpa receptfritt. Lergigan comp är via läkare. :)
  • Korpfan

Att ge sin sambo en liten fläskläpp vid det tillfället borde vara lagligt.

honey1 skrev 2013-11-04 22:50:46 följande:
    11+0 idag :D Tre olika sidor har visat tre olika datum. Har fått 31 maj, 1a juni och 2a juni, hur kan dem räkna så fel? Jag räknade själv 280 dagar och fick 1a juni så håller mig till det. Sen dödar BM mig genom att säga att enligt henne är mitt BF 3juni. Om min sista mens var 26-27e augusti, hur kan det bli 3juni? Ledsen blev jag iaf. Jag har BF 1juni oavsett fram till rul! Idag har jag gått ner 5 kilo. Har ingen matlust kvar. Idag när vi skulle äta middag som jag för en gångs skull verkligen var sugen på så står jg i köket och kämpar med allt i två timmar och när vi sätter oss vid matbordet och jag ska ta en broccoli så ramlar det ut en STOR kokad tusenfoting, helt röd och brun och äcklig. Najs!!!!! Försöker äta vidare lite utan broccolin och resten av grönsakerna gör mig äcklad, men när jag ska äta min lilla bit kyckling så lyfter sambon på ena skinkan och tar i och gör en BRAKSKIT VID MATBORDET! Jag bara slängde besticken åt h*lvete och stängde in mig på ett rum. Nu ligger jag i sängen och har inte ätit frukost lunch eller middag på 3 dygn, det enda som gått i är en satsumas och ett rostbröd. Sambon verkar inte bry sig. Jag svälter och det kan inte vara bra :(

• Korpfan

någon som besväras av rejält ökad salivproduktion? Vad gör ni för att avhjälpa problemet? jag blir tvungen sova på en handduk jag. och äter halstabletter när jag är vaken.

• Korpfan

8+3 idag. Illamående och kräks ett par tre ggr om dagen trots Lergigan comp. Illamåendet går att hålla hanterbart genom att småäta hela tiden men tyvärr har det gett mig fyra kilo plus redan! Iofs står magen stilla och tarmarna är jättesvullna. Ser ut som fem månader gången hellre än två. Ska försöka ändra min nojja på saltlakrits till något nyttigare så länge. Förslag på nyttiga snacks som smakar fräsht och är vänligt för magen. Gärna salt.. ;) 

• Korpfan

Jag lämnade fb tråden när det talades om att göra om den från hemlig till sluten. :/ jag skulle gärna bli inbjuden igen.

• Korpfan

Har följt tråden ett bra tag men inte sagt något. Hej på er. :) är 39 +2 och min bebis verkar gjuten i sprattlig betong. Mycket livlig kille, var -10% vid mätning i v 30 nånting. Tror han gympar bort överflödet.. ;) Har inte några som helst tecken på att han tänker komma ut tyvärr trots sammandragningar vid promenader sen v 16. Har idag jobbat i trädgården, grävt och planterat, klippt gräset, tvättat bilen, sågat ved.. ingenting händer. Nätterna suger något fruktansvärt. Myrkrypningar och kramper i vaderna hela tiden. Höfterna gör ont i alla positioner. Har nog inte sovit en riktig sömn på fyra månader. Skulle vara skönt om grabben kunde göra entré snart..

• Korpfan

Lite jobbigt att vila. Det är ju då jag har alla bekymmer. :/ mycket dålig konstruktion av naturen. Äter tillskott av alla de slag men inget hjälper mot myrkrypningar och barnmorskan bara skrattar åt mig. "Man ska bli less, det blir så mycket bättre efteråt då"... ganska idiotiskt uttalande i min mening men jag slipper ju träffa henne snart.

Svar på tråden Bf Juni 2014