Bf Juni 2014
Jobbat idag.. Varit sjukt stressigt så ont i magen, mensvärksliknande och sammandragningar och plus att det kommit en stor slemmig flytning. Så pass mycket att de gått igenom trosorna.
Man blir ju orolig.
Jobbat idag.. Varit sjukt stressigt så ont i magen, mensvärksliknande och sammandragningar och plus att det kommit en stor slemmig flytning. Så pass mycket att de gått igenom trosorna.
Man blir ju orolig.
fast slem är ju inte samma sak som en flytning.
Jag läste idag om sammandragningar och där stod att kommer det slem eller blod så ska man ringa sin bm.. Så kanske säkrast att kolla det? För jag håller med om att flytningar och slem inte är samma sak. Flytningar har jag massor av, vita.
Här kommer lite gnäll..
Blir så less, bara jag rör på mig så kommer sammandragningarna. Hur fan ska man Klara de här till april då man får gå på hp.
Bara jobbat en timma idag och känner mig redan helt slut!
Nu har vi beställt vagn! För tidigt tycker jag egentligen, men den var nedsatt med 3000 kr så det vore dumt att vänta :D. Blev en Brio Happy superior 2014.
Kan det vara så? Att man blir sjukskriven hos läkare men att FK sen inte godkänner det? Har ingen aning om hur sådant funkar för har aldrig varit sjukskriven..
Inte för allt längesen va de ju nån som förlorade sitt barn och mådde ju givetvis väldigt dåligt av det. Och nekades sjukskrivning. FK ansåg att 2 veckor räckte att sörja.
Jag vill sjukskriva mig pga sammandragningar otaliga gånger på jobbet. Jobbar på ett äldreboende med många tunga som man vänder i sängen o tar med lyft. Dom är hjärnskadade och psykiskt sjuka. 12st boende o bara 3st som går för egen maskin o bara 1 om kommer upp ur sängen utan hjälp. Resten tas med lift typ!
Idag är det äntligen dags för barnmorskebesök :)
Ska bli så härligt att lyssna på hjärtljuden!!
Jag blev sjukskriven mar ut! Wohoo! Härligt härligt!
Hur mkt sammandragningar är det okej att ha egentligen per dag?