Bf Juni 2014
Äntligen har jag gått ner i tid på jobbet. Har väntat ett tag så jag skull behålla sgi'n. Jobbat heltid natt i ett år, nu gått ner till ca 85 %, känns sååå bra! :)
Äntligen har jag gått ner i tid på jobbet. Har väntat ett tag så jag skull behålla sgi'n. Jobbat heltid natt i ett år, nu gått ner till ca 85 %, känns sååå bra! :)
Usch vad jobbigt med huvudvärk, missfall hörrni :( jag har faktiskt inge huvudvärk alls (peppar peppar). Dock har jag så i fogarna. Den här gången har jag både fram & bak haha suck! Får se om jag hinner få tag på sjukgymnasten på måndag eller om hon tagit julledigt. Behöver verkligen en tid så jag kan köpa/låna tens & stödbälte.
Åh jag som inte varit orolig alls är nu dö orolig! Blöder färskt blod efter sex ikväll, var helt rött i toan :( förstår att det är vanligt vid blödningar i graviditet, men vad skulle ni gjort? Är jag löjlig om jag åker och kollar det på sjukhus imorgon? :(
Ja jag måste ringa! Måste dock vänta på att bm har telefon tid kl 11! Finns inge gynakut här i lule tror jag inte. Vet inte vart jag ska vända mig. Idag är det bara lite lite bruna rester kvar, gör mig lite lugnare :)
Bonden; jo jag hade stark oro med ångest attacker, svimmade igår kväll.
Efter många om & men, nonchalans & långa väntetider i telefon så fick jag komma in på eftermiddagen. Jag vägrade bli avvisad. Började blöda igen på fm så jag åkte in på gyn mott bara för att bekräfta missfall. & när kvinnan ser ett hjärta på ultraljudet börjar jag stört böla! :)
Jag blev inte flyttad en dag. Får se hur de ser ut på rul om vi blir flyttade eller inte. Helt underbart att de vårat barn leva när jag var så säker på mf! <3