Bf Juni 2014
Nä jag brydde mig inte om kön då, ville bara se om hjärtat slog. Men på rul ska vi ta reda på det! Vi är såna dära hemska människor som väljer kläder & tapeter efter kön
Jag är varken för eller emot hen. Tapeter & barn kläder väljer vi efter kön, i huvudsak. Sen köper vi kläder det vi tycker är fint & då spelar det ingen roll om det är från pojk eller flick avdelningen. Våran dotter får leka med det hon tycker är roligt. Vecka 18 imorgon, att tiden går fort! Har fortfarande inte fått tag på sjukgymnasten. Lär väl få vänta till nästa vecka.
& vi har rul 10 jan, är då i 18+6. Tycker det känns lite sent
vi var på vul i v 15+6 & då blev vi inte flyttade något. Undrar hur det blir på rul, om man ändå blir flyttad bak. Hoppas inte! Inge kul att backas. När jag väntade lillan backades jag 8 eller 9 dagar, hojja!!
Frozen, grattis till ett lyckat rul! Vad kul med en tjej till. Har ni hunnit bolla namn än?
Regnbågsbaby, jag har bf 6 juni går in i v 19 imorgon :) här sparkas det för fullt, även min man har fått känna första gången i veckan
men kan inte låta bli att tycka att det är obehagligt med fosterrörelse, haha
För oss kvittar det om det är en pojk eller flicka. Men det känns som en pojke :) rul på fredag!!
Jag ska ta ut fp som jag har kvar från lillan 2 månader innan bf, sen tar jag semester från bf & sen kör jag igång med fp från nya barnet :) jag har problem med fogarna. Vaknar varje gång jag ska vända mig och har ont. Både fram & bak, det knakar jätte mkt också. Hel läskigt! "Hoppas" på sjukskrivning, är dock inget jag räknar med när jag har ett stillasittande jobb & när man läser om hur ofta kvinnor med foglossning nekas ersättning!
Pratade med chefen idag om fp innan bf. Hon tyckte vi skulle ansöka om gravidpenning så hon ska spåna över omplacering först eftersom fk kräver det först. Men ska på rul först på fredag för att se om jag får behålla bf datum eller om det ändras. Hon prata om ev avstängning, vad menas med det?är det om fk inte godkänner eller vadå?
Idag halv 2 är det dags för rul! Är dock förkyld med feber & sjukskrivit mig, men jag tänker kämpa mig till sjukhuset iaf, gubben får köra. Någon annan som är sjuk hela tiden som gravid? Vissa Kollegor verkar inte förstå varför jag är hemma så ofta.