Bf Juni 2014
Vi kommer också att vänta med att berätta för någon till efter ultraljudet i vecka 12 (KUB). Inte ens våra familjer får veta något innan. Jag vill helst hålla det för mig själv om det blir mf och hade tre mf/MA innan dottern...
Vi kommer också att vänta med att berätta för någon till efter ultraljudet i vecka 12 (KUB). Inte ens våra familjer får veta något innan. Jag vill helst hålla det för mig själv om det blir mf och hade tre mf/MA innan dottern...
Skönt att jag inte är ensam om att vara trööööött! :) Har hund som kräver mycket motion så det blir iaf lite promenerande även om jag hellre skulle tillbringa kvällarna i soffan.
Hur har ni med känningar i tjej magen*? o jag har okså fått extra flytiningar o ett illamående o spända bröst..någon som känner igen sig? o kissnödig
Har i någon vecka nojjat för att min molvärk har lyst med sin frånvaro och idag nojjar jag för att den är tillbaka. Hopplös jag är ;)
mammasusan: jag håller tummar och tår!
Jag dricker inte kaffe i vanliga fall men cola tyvärr. Nu klarar jag inte av att svälja ens en klunk men det är nig mest pga sockret. Inte sugen på något sött alls och mår illa så fort blodsockret stiger för fort eller blir för lågt. Balansgång...
Sitter och tentapluggar men vill bara sova hela tiden istället. Vad jobbar ni andra med? Jag är sjuksköterska men läser på universitet nu i 2,5 termin med fullt betalt från mitt jobb för att få en vidareutbildning.
Ja det är ju tryggt att ha något att komma tillbaka till.
Har drabbats av ett mindre angeläget graviditetssymtom: magen har slagit helt stopp :/