• Zwoom

Bf Juni 2014

Välkommen hit nya
    Grattis till era plus  

• Zwoom
    linaochliten skrev 2013-10-01 09:32:44 följande:
    Hej alla! Jag vill också vara med här. Är i vecka 4+0 och har bf 10 juni. Jag blev gravid genom IVF efter över två års försök med ett missfall. Har tid för VUL 29 oktober och som jag längtar efter att se ett litet pickande hjärta. :)

Vad underbart med ett VUL.
    Längtar tills jag får en tid till det nu i v 6-7 på posten av min läkare  
  • Zwoom

Nu i vecka 5

Innan plusset:

Har ni svullnat upp mycket?
    Här har man svullnat upp massor som ni kan se på bilderna...
    Hängbuksvin nästa

• Zwoom
    bonden skrev 2013-10-01 12:51:37 följande:
    Och jag går runt med en lätt molvärk i magen av och till typs som mensvärk. Minns inte att jag kände så här i början med dottern men antar att det bara är livmodern som växer. Är förstås lite orolig för mf men vill samtidigt inte gå runt och stressa för mycket över sånt som kan gå fel men som jag inte kan göra något åt.

Tyvärr inget man kan styra då om det sker och jag är själv sjukt rädd efter flera tidig och sena MF MEN jag tänker inte stressa mig i onödan osv...
    Jag ska försöka vara lugn och intala mig om att det känns en hel del då livmodern och ligmanenten växer och töjer sig 
  • Zwoom

Skönt att höra då är man inte ensam

Nu längtar jag sååååå otroligt mycket efter att få en riktig gravid mage och börja känna små sprattel  

• Zwoom

Men är det inte så att v'ntar man på något skoj så väntar man alltid förlänge?

• Zwoom

Verkar som någon av oss här får starta en bild och BF tråd nu. Hade gärna gjort men fixar maten samtidigt så snälla någon fixa det är ni snälla

• Zwoom
    Solan2011 skrev 2013-10-01 17:05:07 följande:
    Halloj alla mammor!!! Här kommer 1 till som plussade idag!!! Beräknat datum blir runt den 4 juni 2014 och det är nr 2!!!!!

Välkommen hit
  • Zwoom
    Michayla skrev 2013-10-01 17:48:02 följande:
    Får man vara med? Väntar mitt tredje barn 1/6 :) Är med super svullen och "fet"
    Klart du får. Välkommen hit
Svar på tråden Bf Juni 2014