Inlägg från: Hallonmjölk |Visa alla inlägg
  • Hallonmjölk

Bf Juni 2014

Frozen skrev 2013-10-04 19:35:30 följande:

Hallonmjölk, känner precis igen det där.
    Jag hade en pytteblödning imorse vid första toabesöket, rostigt, efter det har det inte kommit mer färskt utan en liten fläck brunaktigt i trosskyddet under dagen, känns som resterna av första blödningen imorse. Inte känts annorlunda heller egentligen, känt illamåendet i vågor under dagen och drag från ligamenten. Men man är ju sjukt orolig ändå Rynkar på näsan

Det har inte kommit nå färskt blod än.. Hoppas inte det kommer heller.

Usch jag som va så glad. Svävat på moln
  • Hallonmjölk

ja vi får se hur det går.
    Har lugnat ned mig nu iaf och känner mig ganska lugn. Men visst lite oro har man ju.

• Hallonmjölk

godmorgon på er

Gick på toa nyss och det hade inte kommit nåt blod under natten men däremot när jag torkade mig så kom det lite brunt blod på pappret.
    Men det ser ju som sagt inte färskt ut så jag hoppas inte det är nån fara, och det är säkert ingen fara.
    Känner dock av molvärk men det är ju normalt. 

• Hallonmjölk

Mycket att läsa ikapp på morgonen då jag somnar så tidigt om kvällarna =) Sjukt trött!

Det kom lite brunt blod imorse också när jag torkade mig, önskar att det kunde sluta nu!
    Ska till bm på fredag på inskrivning, hon tyckre det va bra å ta så tidigt eftersom det var 7 år sen jag fick barn sist.
    Känns skönt att ha det så tidigt i och med att det kommit blod. Tror dock inte att det är nån fara men självklart blir man ju orolig ändå.
    RIngde 1177 igår, vet att dom inte kan göra nåt så här tidigt men tänkte att dom kunde säga lite lugnande ord. Men icke, hon jag pratade med verkade ganska oförstående.... Vissa ska inte jobba med människor helt enkelt.

• Hallonmjölk
    Phlippan87 skrev 2013-10-06 07:24:34 följande:
    Misstänker att jag får lämna er här snart Efter att ha fått positivt i 5 dagar fick jag nu negativt på morgonen, dock ingen blödning ännu och fortfarande gott om symptom. Ska ringa bm imorgon för blodprov 
    neeej, jag håller tummarna för dig att du inte behöver lämna oss.
  • Hallonmjölk

Usch va ledsen man blir när man läser att en del börjat blöda.

Jag känner mig orolig. Har ju haft som sagt fått lite bruna blödningar. Nu när jag va på toa så kom de inte mer sånt när jag torkade mig men en liten vit flytningsklump.

Va fan ska man göra

• Hallonmjölk
    Phlippan87 skrev 2013-10-06 20:04:24 följande:
    nej, varierar väldigt mellan de olika. Här tror jag att gynmottagningen hos husläkarna gör, men inte bm på bm-mottagningen som tillhör en annan koncern
    ok, får ringa imorgon... är så orolig
  • Hallonmjölk
    Marieulrika1 skrev 2013-10-06 20:14:02 följande:
    Finns tyvärr inte så mycket du kan göra. Är det ett pågående missfall finns det ingenting du kan göra för att stoppa det.

Det behöver inte innebära missfall bara för att man blöder så hoppas du får komma in på ett VUL som kan lugna dina nerver.

Jag fick missfall i februari och även om det var jobbigt så sa jag till mig själv att det var något allvarligt fel på embryot och att det var min kropps sätt att säga det på. Kroppen är fantastisk på det sättet och det finns ingenting som säger att man inte kan bli gravid igen.

Håller tummarna för dig och hoppas självklart att allt är som det ska vara
    Nej jag vet att det inte är nåt att göra åt.
    Förhoppningsvis så är det ingen fara eftersom det blod som kommit har varit brunt och det har verkligen inte varit mycket. 
  • Hallonmjölk
    LokesMammi skrev 2013-10-06 20:17:02 följande:

Så brukar jag också säga till dom som får missfall! Kroppens sätt att ta bort ett foster som det är ngt fel på! Men det brukar inte funka, "vill ha barnet iaf, fel på't eller inte" brukar jag få till svar! :/
    Ja men det är klart man tänker så. Oavsett om barnet är fullt friskt eller ej så är det ju ändå de som jag och min sambo skapat tillsammans.
Svar på tråden Bf Juni 2014