• Sessan4

Bf Juni 2014

Någon annan än jag som känner att känslorna är "all over the place" ??

Går snart in i v 15 och känner mig som ett PMSmonster.. Jag får verkligen kontrollera mig på jobbet och kämpa med tålamodet som annars är ganska stort. Samma hemma fast hemma kan man slappna av mer och har familjens stöd..

• Sessan4
    EQ85 skrev 2013-12-18 12:30:28 följande:

Hej tjejer. jag hoppar ur tråden. känner att jag inte riktigt platsar in.
    hoppas att ni får en underbar graviditet och förlossning. smile1.gif

kram på er{#emotions_dlg.flower}

Det är typ ingen som kommenterar när jag skriver heller.. Lycka till med din graviditet!
  • Sessan4
    EMTP skrev 2013-12-18 20:56:16 följande:
    Vad tråkigt. Hoppas du får en underbar graviditet och förlossning du också och att du hittat någon annan tråd eller forum där du "trivs bättre". Jag är själv mest inne och läser. Ofta är det lite som att läsa små statusuppdateringar ala facebook - alla pratar om olika saker liksom. :) Men det stör inte mig så mycket. Ibland skriver jag ett eget inlägg, men oftast är det bara skönt att höra vad andra har för sig i sina graviditeter.

Idag har jag varit och lyssnat på hjärtljud. 151 slag/minut. Starka och tydliga. Går in i vecka 18 imorgon. :)
    Åhhh!!!!! Härligt med hjärtljud ?? Tror det är en flicka ????
  • Sessan4

Jag kan inte säga helt säkert.. Men ibland när jag sätter mig stilla eller lägger mig, så fladdrar det till nere i magen.. Undrar om det är bebisen som jag känner? Har ni känt något? V 14+5 idag!

• Sessan4
    rosii skrev 2013-12-22 23:27:45 följande:
    Jag kände också så tidigt, så absolut! Är nu i v  17 och var på ultraljud i fredags och då kunde jag se på skärmen när skorven spretade på kroppen och kände det samtidigt. Det var ett härligt kvitto att det jag känt, varit rätt! smile1.gif
    Fick ni reda på kön? Eller vill ni ha en överraskning?
  • Sessan4
    rosii skrev 2013-12-25 21:44:55 följande:

Nä jag brydde mig inte om kön då, ville bara se om hjärtat slog. Men på rul ska vi ta reda på det! Vi är såna dära hemska människor som väljer kläder & tapeter efter kön smile1.gif
    Jag är oxå sådär hemsk, hen funkar inte hos oss ???? självklart får barnen välja själva när de vill ????
  • Sessan4
    Gott nytt år allesammans!!

Mitt RUL är inte förrän 22 januari, i v 19+... känns som senaste laget Obestämd
    eller så är det bara jag som är otålig Glad

Vilken vecka gör ni andra VUL?
  • Sessan4
    EMTP skrev 2014-01-03 11:32:20 följande:

Nej, det känns helt okej. :) Är glad att vi fick veta. Det är ju vad det är liksom. :) Nu längtar jag bara efter att få träffa den lille. Ja, inte NU då, men 24 maj blir alldeles lagom. Har gått halvtid imorgon. :)
    Grattis grattis!! Jag vill oxå på ul snart! Känns som en evighet dit.
  • Sessan4
    LokesMammi skrev 2014-01-05 20:06:18 följande:

Tyvärr inte! =)
    Grattis till pojken Hjärta
  • Sessan4

När jag väntade min dotter så ville jag verkligen ha en dotter, jag var så rädd att bli besviken om det blev en pojke så jag övertygade mig om att det va en pojke.. funderade ut pojknam osv. Jag blev faktiskt överraskad på förlossningen när bebisen kom ut o de sa att det va en flicka!!! jag var tvungen o kolla själv.

Jag har starka band till min mamma och syster, inte riktigt samma med min bror, sen är jag ju flicka själv, jag menar flickor kan man! förstår ni hur jag tänkte? kanske va jag rädd för det okända? jag är nog inte riktigt nån "hockeymorsa" haha.. *knäppa tankar jag hade då*

Jag tror/tycker att det är viktigt att få bolla dessa tankar med folk i samma sits.. det ligger mycket skam i att önska ett kön, men det behöver ju inte betyda att man inte älskar sitt barn!!

Jag känner mig riktigt redo för en grabb denna gång Skrattande Jag "önskar" inget kön denna gång men skall ta reda på det vid UL, bara för att jag kan!! Det skall bli mysigt med en baby i huset igen, och min älskade dotter skall äntligen få bli storasyster!! Skrattande Jag är nästan mest glad för hennes skull {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Bf Juni 2014