Bf Juni 2014
Några dagar sen plusset. Berättat åt mamma & min bästa vän. Mamma hade redan anat nått, hur vette fasen hon är typ synsk haha. Svärisarna är up next! :)
Några dagar sen plusset. Berättat åt mamma & min bästa vän. Mamma hade redan anat nått, hur vette fasen hon är typ synsk haha. Svärisarna är up next! :)
Aha okej, har man "lättare" att få havandeskapsförgiftning om man haft det tidigare? Hade det sist, även om det var lindrigare så var det inte kul. Jo, det låter väldigt överdrivet haha :) själv jobbar jag med hot & våld, kommet med tiden då magen börjar synas att kräva omplacering. Annars kommer våldet riktas mot magen speciellt.
Jag funderar när man ska ringa mvc för en första tid när man väntar andra barnet? Jag går in i v 6 imorgon & jag har inte ens tänkt tanken att ringa än.
V 6 idag, jobbar natt & jag är så jäkla trött!! Hoppas det vänder snart. Känner mig lite små deppig också att jag inte har nå "belönings system" längre, inget snus att längta efter. Hoppas jag blir gladare när jag inte är lika trött längre. Hur länge kan de hålla i sig? -gäääsp-
Vad är det för vitaminer? Åt inga förra grav, det var inget bm nämnde åt mig :s Varför ska man äta vitaminer?