Bf Juni 2014
jag tror det är lugnt o bara dyka upp
Då kanske jag passar på att göra det, faktiskt. Fast jag nog får skäll för att jag inte föranmält mig...

Grattis till alla lyckade RUL töser!! :)
Här har lille Eddie kört sin första "på diagonalen" idag, så jag har känt honom både nere på vänster sida och strax över naveln på höger sida samtidigt. :) Det börjar kanske bli trångt därinne. Vore bra det tycker jag, den här plutten sparkar så lite. :P
Vecka 22+4 idag tror jag... :)
Nu är jag sugen på lingongrova och skumtomtar... det är farligt att läsa här inne ibland.
Vi har inte den blekaste aning om vilken vagn vi ska ha. Hittar gärna en begagnad, men behöver fyra hjul, osvängbara, för att kunna ta mig runt genom skogen.
Vår andra son har precis bytt spjälsängen mot en växa-säng som gått i min släkt sedan mamma var liten, så jag tänker inte ens montera ner den, utan den får stå i ett hörn tills det är dags att bädda den i maj.
Namn är alltid klurigt. Första sonen heter Molle, och det var en självklarhet. Andra sonen tog det ett tag innan vi kom fram till Oliver. Tredje sonen (som nu ligger i magen) föreslog maken Eddie som första förslag och Eddie blir det.
Eddie Almar Emil för att vara helt exakt.
Molle har dock haft svårt att komma ihåg namnet och kallat den för Bertil istället. Nu verkar det dock ha fastnat. Oliver, som är 2, förstår inte riktigt varför vi ska kalla bebisen för något annat än just Bebis.