Inlägg från: Anonym (Servitrisen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Servitrisen)

    Jag jobbar som servitris på riktigt, fråga mig vad du vill.

    Jag jobbar som servitris och har gjort det i över 20 år, jag gör det alltså inte i brist på annat eller under utbildningstiden. Jag tror att det finns många fördomar om oss i restaurangbranschen som t.ex. utbildning, ambition, moral mm.


     

  • Svar på tråden Jag jobbar som servitris på riktigt, fråga mig vad du vill.
  • Anonym (Servitrisen)
    Maria 434 skrev 2013-09-23 14:03:13 följande:
    Hur jobbar man oriktigt som servitris?
    Maria 434 skrev 2013-09-23 14:03:13 följande:
    Hur jobbar man oriktigt som servitris?

    jag gör det alltså inte i brist på annat eller under utbildningstiden. 
  • Anonym (Servitrisen)

    Du anar inte hur många som faktiskt helt seriöst frågar vad man gör på riktigt

  • Anonym (Servitrisen)
    Maria 434 skrev 2013-09-23 14:08:01 följande:

    Jaha så du menar att såna som jobbar som servitriser för att de behöver extrapengar, de är falska servitriser då eller? Lite mindre "riktiga"
    Nu skrev jag inte att personen var riktig eller ej utan att jag endast jobbar som det för att jag valt det och tycker om det och du förstår nog också att det var det jag menade hoppas jag för din skull.
  • Anonym (Servitrisen)
    Duckan skrev 2013-09-23 14:08:13 följande:
    Jobbar du på ett bra ställe?
    Ja det får jag nog säga, inte absoluta toppskicket men ett lite "finare" ställe. Jag har jobbat på allt från syltor till ren fine dining.
  • Anonym (Servitrisen)
    Duckan skrev 2013-09-23 14:17:59 följande:
    Tycker du att det är roligare att servera på ett bättre ställe än att slänga fram mat på en sylta?
    Absolut mycket roligare förutom att maten är roligare och kollegorna brinner för mat och dryck så är också gästerna där för en upplevelse mer än bara en bukfylla
  • Anonym (Servitrisen)
    Anonym (Micke) skrev 2013-09-23 16:45:53 följande: