Kissnödig hela tiden (nästan)
Har haft problem i över 6 månader nu till och från och varit hos vårdcentralen massa gånger men de har bara skrivit ut penicillin som inte har hjälpt.
Varit hemma från jobbet 3 omgångar och då blivit bättre men så fort jag jobbat i 3-4 dagar är blåsan igång igen.
Är hemma igen nu för fjärde gången och det efter att även fått springa på nätterna typ bara fått sova 1,5 timme i sträck och sen måste springa på toa samt efter att inte ha kunnat röra mig på jobbet utan att det har känts som jag ska "kissa ner mig".
Försökt att gå runt lite på jobbet och sätta mig igen och det har hjälpt tidigare men inte nu längre. Senaste tiden har jag fått börja använda TENA (förrutom när jag är hemma) då jag även börjat läcka lite urin med.
Jag har även problem att gå på stan och även om jag kissat innan jag går till affären 150 meter bort och är där kanske 5 minuter kan jag bli akut kissnödig och även börja skaka samtidigt främst är det händerna.
Har ett jobb där jag inte kan gå ifrån hur som helst heller då jag sitter i telefon.
Detta började när jag började ett nytt jobb och har 3 månader kvar på min anställning men vet inte om jag kommer orka jobba kvar och ha det så här.
Var till läkaren senast för 2 veckor sen och ingen UVI då heller och han menade att jag skulle försöka hålla mig 4 timmar och hemma går det bra men omöjligt om jag är ute på stan, jobbet eller dyl.
Åkt buss har jag inte kunnat gjort på över 6 månader bara jag kliver på bussen så kommer urinträngningarna igång.
Är bara 32 år och har ingen lust att gå med "blöja" hela tiden samt känslan av att jag är SUPER kissnödig!
Detta påverkar mig väldigt mycket socialt och jag tappar koncentrationen samt att jag börjar bli mer och mer deprimerad.
Träffade en kille för några månader sen men det blev inge för jag vågade inte ha sex med han och vågade inte berätta om mitt "problem" heller.
Är nästan helt 100% att det är psykologiskt men hur kommer jag ur det hela?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-02 18:41
Äntligen verkar jag fått någon form av diagnos! Tydligen har jag överrörligt bäcken/snett bäcken samt uttänjda ledband inne i bäckenet.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-02 18:41
Äntligen verkar jag fått någon form av diagnos! Tydligen har jag överrörligt bäcken/snett bäcken samt uttänjda ledband inne i bäckenet.