• Svar på tråden Varför?..
  • YummyMami

    Jag jobbade med ett demo i fredags, Och fick kritik för den demon och jag tyckte det var konstigt, det gick åt nästan 300 mer smakprover mot en bra demo och 500 mer jämfört med en normal demo. Men försäljningen hade inte ökat med 400% och det ansåg butiken berodde på att jag prata för lite. Men jag har skadad stämbandsnerv efter cancer och operation så tala gör ont. Men jag pratar men håller inte torghandlarelåda.

    Den kritiken en enda butik som har tyckt så ledde till att jag inte får dema arlas produkter någonstans. Hon i butiken tyckte jag jobbade med fel jobb när jag inte kan prata så mycket och bör kolla efter annat jobb.


    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Flisan79

    Va trisst! Verkligen! Jag antar att du lagt ner mycket tid och energi.

    Men jag kan till viss del hålla med kunden. Det kan låta hårt men de som ser demon kan ju inte ha i åtanke att du varit sjuk, de vet ju inte. De ser bara den färdiga produkten.
    Jag själv tex jobbade som butikssäljare. Det gick helt ok men jag har eg inte rätt personlighet. Det finns folk som är bättre på att sälja och prata omkull kunder.
    Lite jobbigt att inse eftersom att jag ju ville jobba med kläder. Hade jag sjäöv varit chef så hade jag ju valt den som var superutriktad och inte lite blyg som mig. Jag fick acceptera mina begränsningar och sadla om.

  • Olivkvist

    Finns väl andra jobb där du inte använder rösten så mycket, det kan vara en vändning så du kommer på rätt jobb istället, se det positivt mitt i alltihopa

  • YummyMami
    Olivkvist skrev 2013-10-03 14:23:47 följande:
    Finns väl andra jobb där du inte använder rösten så mycket, det kan vara en vändning så du kommer på rätt jobb istället, se det positivt mitt i alltihopa



    Jo det kryllar av jobb där ute :-P haha! Eller inte..
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • YummyMami
    Flisan79 skrev 2013-10-03 14:06:10 följande:
    Va trisst! Verkligen! Jag antar att du lagt ner mycket tid och energi.

    Men jag kan till viss del hålla med kunden. Det kan låta hårt men de som ser demon kan ju inte ha i åtanke att du varit sjuk, de vet ju inte. De ser bara den färdiga produkten.

    Jag själv tex jobbade som butikssäljare. Det gick helt ok men jag har eg inte rätt personlighet. Det finns folk som är bättre på att sälja och prata omkull kunder.

    Lite jobbigt att inse eftersom att jag ju ville jobba med kläder. Hade jag sjäöv varit chef så hade jag ju valt den som var superutriktad och inte lite blyg som mig. Jag fick acceptera mina begränsningar och sadla om.



    jo, det var ju en chansning.. Men samtidigt att 50 ok demon väger inget mot 1..
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Dixie
    YummyMami skrev 2013-10-03 14:26:46 följande:


    jo, det var ju en chansning.. Men samtidigt att 50 ok demon väger inget mot 1..

    menar du att du har gjort 50 bra demon - med bara pga 1 mindre bra får du inte jobba mer? det låter ju lite underligt......
  • YummyMami
    Dixie skrev 2013-10-03 14:39:37 följande:
    menar du att du har gjort 50 bra demon - med bara pga 1 mindre bra får du inte jobba mer? det låter ju lite underligt......

    Jo och jag ringde en annan demobolag, deras genomsnittökning är 300% inte 400%..
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • YummyMami
    YummyMami skrev 2013-10-03 14:45:33 följande:
    Jo och jag ringde en annan demobolag, deras genomsnittökning är 300% inte 400%..



    Ringde butiken och frågade var de hamnade i försäljning då. DE VET INTE?! De har haft inventeringar och har inte siffrorna?
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
Svar på tråden Varför?..