• Marzy

En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

Hej

Jag är 37 år och plussade idag. Har bf 12 juni. Så spännande! Väntar mitt andra barn. Har en dotter som blir 2 i december. Bor i gamlestan med resterande gängmedlemmar :) 
    Hade varit så kul att följas åt några stycken och även kanske träffas så småningom och ha lite fikastunder ihop.
    Vad sägs! :) Häng på! 

mamma mu
  • Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
  • ivantanpadig87

På mig syns det på kvällarna, längtar tills magen blir större! Vecka 9 (8+2) idag.
    Även om det snarare är svullna tarmar än växande bebis så känns det mer verkligt med putande mage :) 

• joemal

Hej! Hoppar in här om jag får Jag plussade idag på bim +2, bf 26 juni. Det är första barnet, men andra graviditeten (ma v12 i juli).

• emmisss

Hej! 

Hoppar in här jag me...

Plussade iår kväll bim-1 med tredje (!) barnet!

Jag är 29 år, gift sedan några år tillbaka och har två tjejer som är 3.5 år och 8 månader!
    Mina barn kommer vara nr1 4 år och nr 2 kommer vara 16 månader när bebis kommer! Tätt mellan dom två sista men skönt att ha dom ihop buntade! :)

Vet folk i er närvaro att ni planerade barn...? Här har nog ingen som helst aning med tanke på att min yngsta enbart är 8 månader, har ju redan en liten bebis hemma! :)

Nervöst....gick på första försöket, så känns lite för lätt för att vara sant!! Hoppas den stannar kvar nu bara...

• Oa82

Hej! Vad lugnt det varit här inne det sista.

Hur mår ni? Måste fråga om ni känner någon molvärk? Jag gjorde det i början men nu känner jag ingenting. Det gjorde jag med första barnet. Tror ni att det är något att vara orolig för? Jag går in i vecka 8 imorgon.

• Lowika

In i vecka 9 (8+0) idag. Molvärken vet jag inte riktigt.... har haft ganska mycket (om man ska jämföra med förra gången), men har drabbats av maginfluensa, så den överskuggar det mesta just nu.

• Jenyma
    Oa82 skrev 2013-10-22 08:05:50 följande:
    Hej! Vad lugnt det varit här inne det sista.

Hur mår ni? Måste fråga om ni känner någon molvärk? Jag gjorde det i början men nu känner jag ingenting. Det gjorde jag med första barnet. Tror ni att det är något att vara orolig för? Jag går in i vecka 8 imorgon.
    Min har också tonat av. Vecka 7 imorgon. Vecka 5-6 gjorde det ont i snippan/livmodern hela tiden. Och mer ont i brösten. Men nu knappt alls. Är bara så galet trött. 
  • Isabelle14

Hej! Hoppar in här, Plussade lite oväntat i går och har bf 27 juni. Har en dotter på tio månader, är 25 år och bor i Partille! Skrattande

• Marzy

Hej alla! Ja de har legat på is lite här inne..:) har inte hunnit med helt enkelt så bu när jag titta in trodde jag att ja missat massor..

Jag har fruktansvärd molvärk. Är i vecka 7. Vet inte om de nu har med ryggskottet att göra eller om de faktiskt är så att de växer fort nu.

Magen är jättesvullen och hade gärna använt mammabyxor redan nu.

Brösten är inte att tala om.. Knappt jag kan duscha..

Minns inte hur de var med flytningar i förra graviditeten men tycker jag har massor nu.. Undrar om de är när de växer som de blir så eller varför? Någon som vet?

• joemal

Jag har nästan inga symptom, lite öm i brösten bara. Men jag är ju bara i vecka 5, så illamåendet borde ju komma inom någon vecka...

• ThessaLi

Hej! Jag har BF 22juni med mitt andra barn! Kan inte fatta det än så än så länge är det bara ni som vet:) Jag bor utanför Göteborg i sävedalen med min man och våran son. Jag mår redan väldigt, och då menar jag väldigt illa. Några tips?//Therese

Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg