En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
Kul att det skrivs så mkt i denna gruppen också. Alltid ngt att läsa på rasten på jobbet haha
Kul att det skrivs så mkt i denna gruppen också. Alltid ngt att läsa på rasten på jobbet haha
Nu spenderar vi fredagen med att åka bil i fyra timmar, vi ska på bröllop i morgon. Återstår att se om vi lyckas dölja graviditeten eller inte annars lär ju hela min släkt veta om det sen.
Andra barnet är väl oftast större men inte alltid. Min bebis får gärna vara liiite större, över 3 kg iaf satsar vi på denna gången. Dottern gick ner 350 g de första dagarna och vägde 2, 9 kg när hon föddes. Jag vill inte ha en bjässe men bara 3-400 g gör stor skillnad känns det som.
Ja vi har haft fullt upp hela helgen med bröllop och allt jag sprang runt med ett vinglas med cola i så jag tror ingen fattade att jag inte drack haha. Riktigt skoj med bröllop iaf :) Jag känner mig inte gravid alls längre... tur att man ska till bm på torsdag. Får se om jag kan tjata till mig ett vul.
Oa 82 jag aäger samma sak inha mer onytigheter på ett tag. .. hälften grönsaker i lunchlådan och inget socker under veckorna för min del. Den strategin fungerade förra gången med en viktuppgång på +6-7 kg så jag kör på det nu med.
Vi ska kolla kön, jag sprider gärna ut överaskningarna :) ska jag vara helt ärlig så hoppas vi faktiskt på en tjej till både jag och min man men jag har en känsla att det är en liten kille faktiskt.
Ni andra med tvååringar hur gör ni med syskonvagn? Vi vill inte ha ståbräda då jag ogillar det. Måste man ha syakonvagn då?
Välkommen lilla rengbågsbebis :) skönt att få två barn på en graviditet, hör gärna mer om du vill berätta.
Haha ja det förstår jag såklart lilla regnbågsbebis. Formulerade mig kanske dåligt, menar såklart att jag gärna hör mer om hur ni gått till väga. Har ni fått hjälp med ivf eller använt privat donator, är barnen genetiska syskon eller inte? Har det vart lätt eller tagit tid, lätt att få hjälp osv? Är bara intresserad på ett positivt sätt såklart, eftersom det inte är så vanligt.om du inte anser att det är för privat såklart. Pratade om ämnet med en barndomsvän i helgen senast, hon är 33 singel och funderar på att försöka få hjälp med ett barn på egen hand så jag är lite nyfiken av den anledningen också, även om det kanske skiljer sig lite när man är ensamstående eller gifta såklart. Som sagt berätta bara om det inte känns för privat.
Lilla regnbågsbebis, vad kul att höra er historia. Vilket efterlängtat barn det måste bli nu efter så många besök i danmark. Vad tråkigt att sveriges politik ska hindra från att få syskon. Två barn kunde man väl ändå få hjälp till, men sån tur att vi har danmark. Får se hur det går för min vän, ska bli spännande att se om hon gör det eller inte.
Vi var på inskrivning idag, har fått en toppenbra bm på kungshöjd. Vi bokade nästa besök redan 15:e november för ev kub test vi har inte bestämt om vi ska göra det eller inte än. Ang syskonvagn då kör vi också en donkey mono så vi kan ju egentligen bara köpa till extra ram. Får se hur vi gör men något måste vi hitta på.
Nu har jag varit frånvarande här ett tag, inget illamående alls ännu men jag är sååå trött haha vecka 8. Längtar till den 15:e november då vi har tid för kubtest. Kul att ni skrivit så mycket jag ska försöka läsa ikapp nu.
Vi har en tjej på 2 år sedan innan :) leker gärna sedan under föräldraledigheten
Marzy skönt att ryggen är bättre
Jättegärna :) marzy fb är mkt lättare. Hur hittar jag den?
Marzy kan du inte ändra säkerheten tillfälligt? Hemliga grupper kan man inte hitta
Kan du länka till den? Jag får fortfarande inte upp gruppen tyvärr
Jag kommer också vänta med att skriva tills den är sluten igen :)
Använt länken längre bak i tråden annars :)
m.facebook.com/&__user=675600357