• Anonym (nyfik­en)
    Äldre 8 Oct 09:50
    69122 visningar
    30 svar
    30
    69122

    Tjejer / kvinnor, hur känns orgasmen?

    Nyfiken som man är...
    Hur känns en kvinnlig orgasm, kan ni sätta ord på det å förklara?
    Känns det när en man kommer i er å hur känns det?

    Så försök om ni vill å kan, sätt ord på det... 

  • Svar på tråden Tjejer / kvinnor, hur känns orgasmen?
  • Anonym (Värde­lös)
    Äldre 8 Oct 10:32
    #1

    Den känns knappt alls

  • Äldre 8 Oct 11:26
    #2

    Oj, svåra frågor. Kan börja med orgasmen.
    Man känner under tiden man bygger upp orgasmen att man blir känsligare och känsligare. När man är på toppen, strax innan, så går det en härlig känsla genom kroppen. Om man lugnar sig precis där och sen fortsätter så blir orgasmen extra skön tycker jag. Då kan man spela på läget precis innan orgasm en stund. När orgasmen väl kommer så får man en känsla i kroppen som inte går att stoppa. Det finns ingen utväg, utan det är bara att hänga med. Kroppen krampar och underlivet drar ihop sig i omgångar. Känslan sprider sig ifrån underlivet till magen och vidare ut i hela kroppen. Känslan i kroppen är behaglig, men lite för stark och tar över kroppen, utan att man kan göra något åt det. När allt är över är man helt slut och tom. Man känner sig renad och som en ny människa. Alla problem och ev ångest är som bortblåst.

    När en kille kommer i en så känner jag i alla fall hur han blir extra hård precis innan. Sen känner jag hans kuk som krampar och hur den pumpar ur satsen. Riktigt sexigt faktiskt =)

  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 8 Oct 11:49
    #3
    Smulan 89 skrev 2013-10-08 11:26:16 följande:
    Oj, svåra frågor. Kan börja med orgasmen.
    Man känner under tiden man bygger upp orgasmen att man blir känsligare och känsligare. När man är på toppen, strax innan, så går det en härlig känsla genom kroppen. Om man lugnar sig precis där och sen fortsätter så blir orgasmen extra skön tycker jag. Då kan man spela på läget precis innan orgasm en stund. När orgasmen väl kommer så får man en känsla i kroppen som inte går att stoppa. Det finns ingen utväg, utan det är bara att hänga med. Kroppen krampar och underlivet drar ihop sig i omgångar. Känslan sprider sig ifrån underlivet till magen och vidare ut i hela kroppen. Känslan i kroppen är behaglig, men lite för stark och tar över kroppen, utan att man kan göra något åt det. När allt är över är man helt slut och tom. Man känner sig renad och som en ny människa. Alla problem och ev ångest är som bortblåst.

    När en kille kommer i en så känner jag i alla fall hur han blir extra hård precis innan. Sen känner jag hans kuk som krampar och hur den pumpar ur satsen. Riktigt sexigt faktiskt =)
    Härlig beskrivning.
     
  • Äldre 8 Oct 12:49
    #4

    Skulle nog säga att beskrivningen ovan är på pricken som jag upplever det.

  • Äldre 8 Oct 13:29
    #5

    Håller helt med #2 om orgasmkänslan, bra beskrivning! Däremot känner jag inte "på insidan" när det går för mannen , det märks ju på honom på andra sätt, men jag kan inte känna det inuti mej.

  • Äldre 8 Oct 13:32
    #6

    Precis som #2, både med orgasmen och när killen kommer. Bra beskrivning! 

  • Anonym (Claes­)
    Äldre 8 Oct 14:30
    #7

    #2: Det sämsta i livet för en kille är att man aldrig ens komme i närheten av att få uppleva det...

  • Äldre 8 Oct 14:49
    #8
    Anonym (Claes) skrev 2013-10-08 14:30:17 följande:
    #2: Det sämsta i livet för en kille är att man aldrig ens komme i närheten av att få uppleva det...

    Inte? Men hur känns en kille/mans orgasm då?
  • Anonym (K)
    Äldre 8 Oct 14:49
    #9

    En värme sprider sig i kroppen, man ryser, pulsen slår fortare, det snurrar i huvudet, det känns som ett enormt tryck i hela kroppen och man vill bara skrika/stöna för det är det enda man kan göra i det läget.  
    Om man slutar precis innan eller mitt i så blir man galen, vill bara ha mer!
    Slutar man inte när orgasmen är över så kan man bygga upp till fler, lättare och fortare än den förra. 
    9 gånger under ett samlag är som mest för mig. Då var jag verkligen helt slut efteråt! 
    Lyckokänslor rusar i kroppen efteråt, man är totalt avslappnad.

    En killes orgasm känns olika beroende på storlek. Ibland känner man hur den spänner sig, blir större, ett tryck och att det blir varmt. Jätteskönt och upphetsande!
    Är det en smalare eller mindre så känner man inte alltid något över huvud taget. Ibland märker man det på killen men ibland måste man t.o.m fråga. 

  • Anonym (K)
    Äldre 8 Oct 14:50
    #10

    Hur känns det för en kille när han kommer?
    Och hur känns för en kille när en tjej kommer? 

Svar på tråden Tjejer / kvinnor, hur känns orgasmen?