Roligt jobb, finns det?
Jag är så fruktansvärt trött på mitt jobb.
Letar efter roliga annonser, men hittar absolut ingenting.
Allt låter så fruktansvärt tråkigt och enformigt.
Ni som har roliga jobb, vad jobbar ni med egentligen?
Jag är så fruktansvärt trött på mitt jobb.
Letar efter roliga annonser, men hittar absolut ingenting.
Allt låter så fruktansvärt tråkigt och enformigt.
Ni som har roliga jobb, vad jobbar ni med egentligen?
Jag jobbar som reservdelstekniker, säljer alltså reservdelar och tillbehör till bilar i en butik. Jag tycker mitt jobb är fruktansvärt roligt. Först och främst för att jag trivs med mitt jobb, kollegorna är toppenbra och kunderna är trevliga!
Jag gillar helt enkelt det jag gör...
Det är väldigt sällan det är jobbet i sig som är roligt, det är oftast allt runt omkring som gör det roligt :)
Haft 2 roliga jobb.
Första som p-vakt. Inte för att det är kul att lappa bilar (hehe) utan för att jag får vara ute och röra på mig mycket.
Andra var produktionsledare inom kriminalvården (jordbruk). Åter igen för att jag fick vara ute och röra på kroppen, sen att man hade jätte trevliga människor runt omkring sig gjorde ju dagarna bara bättre.
Det spelar nog ingen roll vad för jobb man har, så länge man tycker det är kul att göra det man gör. Att man trivs på arbetsplatsen och med sina kollegor eller dom man jobbar med.
Det är ju självklart att man tycker att jobbet är roligt om man tycker om det man gör. Och alla tycker om olika saker det är ju inget snack om saken.
Jag efterlyser sådana som ser fram emot jobbet, sådana som nästan tycker att det är lite ledsamt att gå hem på eftermiddagarna. Vad jobbar ni med?
Har älskat att jobba som registrator och som arkivhandläggare :)
Jag jobbar med programmering, det är kul för jag får se mina program användas och människor uppskattar dem väldigt mycket. Det är spännande ibland att se om nåt kommer att funka som man tror, då är det svårt att gå hem och vänta till nästa dag....