• caz

    Tips om MVC i Malmö?

    Hej,
    Jag är gravid, och jag och min tjej står nu inför att välja MVC i Malmö.
    Är det någon som har tips? Vill inte bli konstigt bemött såklart, men heller inte att det ska vara någon "gayinriktad" MVC. En helt vanlig, men bra.
    Tacksam för tips!


  • Svar på tråden Tips om MVC i Malmö?
  • SuzR

    Gayinriktad??

    Jag går privat till Slottstadens läkargrupp de senaste åren. Trivs super med dom! Svårt att få plats dock. Ellenbogen är också bra.

  • caz

    Ja hbtq-inriktade, som den på söder i Sthlm tex. Den hade jag inte velat gå till...

    Tack för dina tips!

  • SuzR

    Lite ot men varför är det viktigt att den inte är 'gay inriktad'?? Tror malmö är lite för litet för en sådan mvc så du kan nog vara lugn.

  • caz

    För att vi inte tycker att vi måste identifiera oss som något särskilt, bara för att vi är gay.

  • SuzR

    Jaha nu fattar jag, fick intrycket att du inte var gay och att du absolut inte ville ha en mvc som var gay inriktad. Ber om ursäkt!

  • caz

    Jaha. Ja, inlägget är ju inom

    "Regnbågsfamilj", samt att jag skriver att jag är gravid och "jag och min tjej"...

    Men om du inte uppfattade det så förstår jag att du tyckte frågan var konstig. :)

  • SuzR

    Ja jag såg inte kategorin eftersom jag skrev från min mobil och jag tänkte att killen skrev. Så fel det kan bli:) hursomhelst, jag är nöjd med den jag har gått till, på Slottstadens läkargrupp är dom jättetrevliga och kunniga!

Svar på tråden Tips om MVC i Malmö?