Följer dig med spänning. Det kommer gå vägen! Du kommer lyckas! Hur många dagar har du ruvat nu? Stort lycka till!
Redan47 skrev 2014-06-11 08:19:03 följande:
Ja du, vad ska jag svara på det.... En ruvning är en ruvning, med vad det innebär, du vet! Men jag tar det med ro, visst är det så , tog sista sprutan igår så får ge mig till tåls ytterligare en vecka :) Jag känner att mitt humör fortf är taggigt, men minskade bara till 6mg+2mg vag. Hade E2 på 4000pg/ml- så det var ju högt. Men vågar inte just nu gå ner till 4mg+vag... Ich det är ok för peny. Men, det faktum att vara beroende av mannen mfl pga min handled gör mig grinig ixå, blommor som ej kommer ner i jord, prylar att flytta lyfta osv. Jobbade m bokföring igår och handleden pulsar inatt o idag... Så grinigt känns det. Är nog oxå lite nervös för jag vill ju så gärna det blir plus denna gången.... Min hund är inte heller sig lik- nerverna utanpå - tänker att jag smittar henne- dvs hon är kvitto på mig själv typ???spegling. Idag blir en sol o bad dag om vädret håller sig! Kram Och hur mår du darling?