Huskatt eller raskatt? Vad föredrar ni?
Ja ska man ha huskatt eller en raskatt hemma?
Vilken katt väljer ni då om det är en raskatt och varför?
Ja ska man ha huskatt eller en raskatt hemma?
Vilken katt väljer ni då om det är en raskatt och varför?
Precis som med hundar så anser jag att man bör stödja renrasig avel så jag säger absolut raskatt. Ragdoll ligger mig varmt om hjärtat men det lär även bli en chinchillaperser här så småningom
Huskatt... har 2 st och de är sååå mysiga o gosiga
Jag hade en kolsvart norsk skogskatt i 15 år men hon var en riktig enmanskatt. Nu har jag en svart och vit huskatt som kelar med allt och alla
Har haft huskatt sen jag var runt 3 år gammal, och har alltid haft huskatter sen dess men skulle jag ha en renrasig så skulle det bli en perser,dom är ju fulsöta
Vi har en Norsk skogis och en bondkatt.. =)
Helt klart raskatt...har en birmatjej!
Har haft en huskatt oxå och han var underbar förrutom att han aldrig blev rumsren osså trivdes han inte inne..mycket därför jag valt raskatt!
Spelar ingen roll, alla katter är fina!
Själv har jag 6 st huskatter.
Jag tycker det är personligheten hos katten som är viktig - inte rasen o jag har haft katt i 26 år.
Huskatt här.
Det är väl oftats sådana man ser ute i det vilda, man brukar inte se en raskatt precis.
Så då gör jag en bra gärning och tar detta lilla livet till mig som bodde bland sommarkolonier och antagligen skulle varit död nu, för hon var rätt så sjuk när vi fick henne.
Så huskatt för min del, men det finns vissa raskatter som är jätte fina.
Gillar bengal de är ju bara sååå fina
Jag har själv både en huskatt och en perserpojke. Finns så många fina raskatter, tycker att det är roligare med raskatter än "vanliga" huskatter.
Mina favoriter är chinchillaperser, abbissiner och bombay.