Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Varför hatar folk SD?

nice copypasta från flashback mannen.

• UniqueSnowflake
    Antje skrev 2014-01-09 15:40:03 följande:
    Självfallet ska europeer kunna flytta mellan olika europeiska länder.

Jag pratar om utomeuropéer,  vi befinner oss på helt olika nivåer i utvecklingen och vi har inget gemensamt med dom kulturellt sätt. Så det blir som du förstår väldigt problematiskt med enkelriktade och massiva folkförflyttningar.

Ja han har med stor sannolikhet diagnosen antisocial personlighetsstörning, 2012 beviljade han 111.000 permanenta uppehållstillstånd trots att det skapar massvis med extra brottsoffer, segregation, bostadsbrist och att det kostar enorma summor pengar för oss stackars skötsamma skattebetalare. (dessutom utan att fråga oss)

Något fel måste det ju vara på honom? Varför skulle han annars göra sitt land och sina medmänniskor illa?
    Är det Reinfeldt du pratar om? För i sånt fall ansluter jag mig till tjänstgöring på din båt *honnör*
    What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    Antje skrev 2014-01-09 16:03:29 följande:
    Nej, vem kunde tro att han helt tanklöst skulle pumpa in drygt en halv miljon utomeuropeiska invandrare på bara 7 år vid makten, den där extra femhundringen som vanliga arbetare på fulla allvar trodde dom skulle få i plånboken har nog ätits upp med råge

Årlig kostnad för massinvandring: ca 110.000.000.000 kr (lågt räknat)
    Folkmängd: ca 10.000.000

110.000.000.000 / 10.000.000 = 11.000 kr per skalle/år för erhållen kulturberikning.

Men vi får förvisso mycket för pengarna, alla som såg på Efterlyst igår kunde med lätthet notera att samhället blivit mer spännande och oförutsägbart sedan den fina mångkulturen flyttade in hos oss.

Om jag hatar Fredrik Reinfeldt? Ja det gör jag faktiskt.

Jag förstår dig, han är en enorm svikare.
  • UniqueSnowflake
    Digestive skrev 2014-01-09 19:09:43 följande:
    Såja, låt den lilla dumheten sjunka in nu och tills de syns i spegeln nästa gång. Samtliga immigranter - studenter, arbetsinvandrare och så vidare bort till flyktingar - har helt enkelt inte fått PUT året 2012. Inte ens året 2012, törs tilläggas.

Det ena utesluter inte det andra! Solig

Försök inte luras, det finns ingen som tänker efter därborta!
    Försök inte lura mig, sosse. Jag inga konster tål!
  • UniqueSnowflake
    Digestive skrev 2014-01-09 20:30:24 följande:
    En till som påstår att gäststuderande eller helt enkelt samtliga immigranter får PUT? Skrattande
    Samtliga flyktingar från Syrien har utlovats PUT. Hur många var de nu igen?
  • UniqueSnowflake
    themia skrev 2014-01-10 10:11:58 följande:
    Du menar det sverigefientliga partiet SD.
    Partiet som tror att svenskarna ursprungligen skapades här på den skandinaviska halvön.
    Partiet som tror att svenskarna är det enda folk som har folkdräkter.
    Partiet som vill att Sverige likt Nordkorea ska isolera sig från omvärlden.
    Det partiet!
    Källa på dessa stockdumma påståenden?
  • UniqueSnowflake
    Antje skrev 2014-01-09 20:43:48 följande:
    Lögnaren försöker bara greppa efter halmstrån för att komma bort från det känsliga huvudämnet - dvs den extrema massinvandringen som förstör vårt fina land.

Testa fråga hin om varför hin vill ha den här extrema U-lands-invandringen? Man får hellustiga svar, förvisso skiljer sig analysen ganska kraftig jämfört med tex Sanandajis och Lindbecks analyser.

Men det är ganska underhållande att höra någon försöka förklara hur mycket vi tjänar som land på att flytta hundratusentals afrikaner och araber hit. Måste ändå ge Digestive och andra en eloge som fortfarande försöker

Lite som att fortsätta försöka gå på vatten efter att ha sjunkit 150 försök innan
    Helt riktigt, det vore skoj att höra Digge svara på varför hen vill ha denna massiva invandring från Uländer och vad det ska ge ett litet lilliputtland som Sverige.

Ser att du blivit svart men det är väl som vanligt. Hoppas det inte hindrar dig från att ta debatten där den behövs
    Skål
  • UniqueSnowflake
    Nej det är många som hatar Reingeld efter detta utspel.
  • UniqueSnowflake
    Digestive skrev 2014-01-09 20:39:32 följande:
    Inte 111 090 året 2012 iallafall. Tomte Snarare omkring 5000; www.migrationsinfo.se/migration/sverige/

Fast, ah, en marginell skillnad för gemene Sverigedemokrat - en generösare avrundning bara. Drömmer
    Under 2013 tar Sverige emot c:a 50 000 och siffran väntas stiga till så många som 70.000 2014.

petterssonsblogg.se/2013/12/14/syriska-flyktingar-strommar-till-sverige/

Innan kriget började bodde 100 000 - 120 000 folk från Syrien i Sverige. (Wiki)
  • UniqueSnowflake
    sjuttiofemman skrev 2014-01-10 15:00:04 följande:

Tomma tunnor? Allt skit som Sd har för sig för att underblåsa främlingsfientlighet och rasism är inga tomma tunnor. Allt de vill är att hjälpa så få som möjligt och hålla Sverige etniskt homogent. Svårare än så är det inte och det är långt ifrån några tomma tunnor.
    Du får nog tänka om litet. I detta fall avsåg jag att Eff... nicket och Nika är de tomma tunnorna.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?