Inlägg från: NoName |Visa alla inlägg
  • NoName

Varför hatar folk SD?

johannessssss skrev 2014-08-19 01:09:42 följande:
    sverige har gjort ett bra jobb. släppt in flest invandrare per capita i hela världen. men andra länder måste hjälpa till också, ALLA länder måste hjälpa till. Sverige kan inte bära allt på sina axlar.
    Sluta ljug, sverige bär allt på sina axlar? Kolla på flyktingsituationen, 80-85% finns i u-länder. Det är få som tar sig till vår del av världen.
  • NoName
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-08-19 09:46:20 följande:
    Jämförelsen måste givetvis göras mellan Sverige och andra länder i liknande läge och situation (alltså framför allt Västeuropa), inte mellan Sverige och grannländer till oroshärdarna.
    Jag hoppas johaness bara hade otur när han tänkte och inte är så borttappad på heltid.
  • NoName
    Jeaninne skrev 2014-08-19 10:44:36 följande:
    Just DOM HÄR flyktingarna flyr från ISIS, ja. Men vi har ju redan diskuterat - och bevisat - att ANDRA flyktingar, t.ex. från Somalia, har åkt till Mellanöstern för att slåss FÖR ISIS. 

Att de som flyr är kristna (i vissa fall, kurder är ju inte kristna t.ex.) är ju heller ingen garanti för att de är snälla och bra och kommer att anpassa sig fint i Sverige. Det har vi ju sett på de kristna syrianer som redan finns här, och på vad som hände i Södertälje t.ex.:

lt.se/nyheter/1.109423-polis-har-sprangt-valdtaktsliga

Föreningen som alla våldtäktsmännen var med i, är för övrigt "Assyriska föreningen".
    du känner inte så många syrianer va?
  • NoName
    Jeaninne skrev 2014-08-19 12:07:43 följande:
    Jodå, jag känner många. De har en egen församling, men delar vår församlingskyrka. Vi har många gemensamma aktiviteter. Jag har blivit kompis (nåja) med några syrianska mammor, och något av det första en av dom sa till mig var att INGEN i hennes släkt förlorat oskulden före bröllopsnatten...
    Om du känner många borde du veta bättre än dra upp den där skiten, "det har vi ju sett på de kristna syrianer som redan finns här". 
  • NoName
    Philipsson skrev 2014-09-12 08:00:23 följande:

Lite komiskt att se kvällstidningarnas kampanjjournalistik f.n. Fullständig panik tycks råda, och nu gör man precis allt för att smutskasta Sd, på bästa nyhetsplats, inför valet.

Det är väl mer komiskt att partiets egna representanter fortsätter att leverera till medias "smutskastnings-kampanj"?

Jag förstår inte hur man kan whina mer över att media avslöjar politiker som pratar om andra som slödder, apor och negrer, än att det faktiskt finns politiker som uttrycker sig så.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?