Inlägg från: Staty |Visa alla inlägg
  • Staty

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2015-02-27 11:53:06 följande:

Nu får SD stark kritik internt också - Hahne säger precis det som vi sagt hela tiden, deras "nolltolerans" handlar inte om rasism, utan om att säga emot partitopparna.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1569085806695183&id=1552205115049919

Måste kännas surt att ni påstått detta i över 8 år nu, men ändå växer SD lavinartat. Och förtroendet för SD bara ökar också. Trots att du i evigheter försökt svartmåla partiet. Du har inte funderat på att försöka byta taktik och diskutera partipolitiska frågor istället för att dra upp små petitesser som ändå inte kommer ändra folks åsikter politiskt?
  • Staty
    nihka skrev 2015-02-27 14:38:26 följande:
    I tre mätningar ökar SD och i 3 mätningar backar SD. I den senaste NOVUS, backar SD med 1,5 % och V ökar med 1,7.

Tycker du att en ökning på 2,1 % sedan valet är en "lavinartad ökning"? Ja, det svajar lätt i leden. Hahahahaha!
    I de fyra senaste riksdagsvalen har partiet fördubblat sitt väljarstöd varje gång jämfört med föregående val. Och för bara tre år sedan ansågs ett väljarstöd på 13?14 procent helt orealistiskt.
    Du kan ju kalla det för något "vanligt" eller "icke anmärkningsvärt".
    Jag kallar det för lavinartad ökning iallafall!
    OCh en anledning till varför det är befogat att kalla det för lavinartad ökning.
    Det är för att SD ökar, TROTS det drev som du, och övriga media ligger bakom mot partiet.
    HAHAHA SUG PÅ DEN DU, NIHKA!!
  • Staty
    nihka skrev 2015-02-28 15:48:51 följande:
    SD är fortfarande bara ett litet högerextremistiskt parti som 87% inte röstat på och inte har något att säga till om någonstans i riksdagen. Enklövern får snällt sitta och titta på medan alla de andra partierna som inte vill ha något med SD att göra styr landet.

Drev? Jag ogillar SDs politik och många enskilda SD-politikers framtoning. Särskilt de fraktioner som är eller drar åt nazism Får man inte det eller?

Varför skriker du? Tror du inte att någon lyssnar på dig annars?
    SD kommer dubblera sitt resultat till nästa val också. Men du kanske inte kallar det Lavinartat då heller. Du är så dålig förlorare så att du tvingas dölja det med floskler
  • Staty
    nihka skrev 2015-03-01 13:34:07 följande:
    Jag bryr mig inte om hur många som röstar på SD och vad du kallar SDs höjningar och sänkningar i väljarbarometrar. Min åsikt om deras politik och politikers uppförande förblir densamma tills deras politik och politikers uppförande förändras.
    Lägg märke till din helomvändning i frågan. Först negligerar du lavinökningen, men sen bryr du dig plötsligt inte om den.
    Du är så ÄGD nihka!
  • Staty
    nihka skrev 2015-03-01 16:55:22 följande:
    Vilken helomvändning? Jag anser fortfarande att en ökning på 2,1% sedan valet inte är "lavinartat". Jag bryr mig fortfarande inte om vad du kallar SDs höjningar och sänkningar i väljarbarometrar. Jag har aldrig brytt mig om hur många människor som röstar på SD eftersom min åsikt om deras politik och politikers uppförande förblir densamma tills deras politik och politikers uppförande förändras.

Vill du vara snäll och sluta omnämna mitt nick hela tiden när du talar till mig. Du låter som en telefonförsäljare.
    Åter igen bevisar du nihka att du inte tänker innan du skriver.
    2,1% på 6 månader, det är lavinartat!
    Fortsätt med samma ökning under 4 år, så inser du ganska snabbt hur mycket det blir.
    Det ÄR lavinartat.
    Men jag kan räkna åt dig.
    det går 8 stycker 6månadersperioder på 4 år. 2,1 x 8 = 16,8 %!! PLUS!
    Så, du ser ut att ha några mörka år framför dig Nihka. ;)
  • Staty

Lägg märke till att Nihka vägrar svara på om 90% valresultat för SD nästa val är lavinartat eller inte. RIDÅ!

• Staty
    FDFMGA skrev 2015-03-03 15:32:52 följande:
    Eftersom diskussionen inte berör källkritik utan värderingar så är ju svaret på din fråga givetSolig

Men rent generellt så skulle jag påstå att källkritik är en av SD.klanens allra sämsta grenar.

Det finns en underbar tråd där hela horden faller pladask för ett påstående om ett förslag att somalier utan godkänd läkarutbildning ska få praktisera som läkare, visserligen är tråden startad av en anhängare till det lite mer extrema Svenskarnas Parti - men SD-horden skuttar glatt med.

Ärligt talat. Om våra vänner sverigedemokraterna bara klarade av att snappa grundläggande källkritik så skulle partiets anhängarförlust bli lavinartadSolig

Just ja, tråden. En nyttig källkritikövning

www.familjeliv.se/forum/thread/73869705-lat-somalier-arbeta-som-lakare-aven-om-de-saknar-lakarexamen-bra-eller-daligt-forslag
    Förstår inte varför du är för att man ska tillåta somialier arbeta som läkare utan utbildning. Det är ju helt absurt!
    Lägg ner
  • Staty

Ja ni är verkligen ett gäng fantastiska ryggdunkare i den här tråden... Man blir fan deprimerad av o se det!

Svar på tråden Varför hatar folk SD?