Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Har Du Det Hemma skrev 2014-02-08 01:17:04 följande:
    Har du läst undersökningen som klart och tydligt visar att vänsterslödder har sämre kognitiva förmågor och förlorar stort på IQ-testet gentemot oss vanliga?

Enligt forskarna beror det på att de mariuana-rökande hippieserna har svårt att lägga sina känslor och sladdriga ryggradar åt sidan då dom ska försöka vara "logiska" och dra intellektuella slutsatser

Kanske finns det någon I-Phone App som ni kan öva upp era bristfälliga förmågor på?

Finns det egentligen någon skam inom den oikofobiska atmosfären? Om inte finns det en forskare som kallar sig dödsängeln som säkerligen skulle vilja ta det av era bräckliga kroppar och själar.

Något måste ju vara fel på er, eller hur?
    Spännande att du erkänner att du känner och har kontakt med nazisten Joseph Mengele. Då behöver vi ju liksom inte ens fundera litet grand över vart dina sympatier ligger. Om någon nu mot förmodan tvivlade.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Har Du Det Hemma skrev 2014-02-08 03:21:21 följande:
    Ok?

Förstår inte alltid vad du menar och det är antagligen inte väsentligt heller.

I September kommer du antagligen stå där vid valurnan och rösta för kvinnofientlighet, pensionärshat, krossad landsbygd, överstatlighet och federalism, bostadsbrist, arbetslöshet, kulturdegenerering, segregation, minskad trygghet och skrålande böneutrop.

Det spelar liksom ingen roll hur många gånger man upprepar floskler som "människors lika värde" "feminism" "gemenskap" "minskade klyftor" såvida man i handling gör raka motsatsen - dvs att man röstar på sjuklövern.

När man utför denna ondskefulla handling i praktiken så spelar givetvis inte orden någon roll längre, de mörka energierna tar över, karma-lagarna bestraffar dig hårt och de våldtäkts/rånsoffer du rår för genom utomeuropeisk massimport kommer givetvis spotta snorblandat sekret i ditt ansikte vare sig du vill eller inte.

Vad man gör är det man får.

Varför skulle hon rösta på SD??
  • Dorian Ertymexx
    mrstessan skrev 2014-02-08 13:28:15 följande:
    troligen som alltid beror det på okunnighet.. Hatare är väldigt ofta opålästa och skapar egna uppfattningar,
    Sant, det märker man på SD och deras politiker.
  • Dorian Ertymexx
    effemgea skrev 2014-02-08 14:33:25 följande:
    Enligt en vanligtvis välunderrättad källa går SD:s Sverigepatent på offerkoftan ut 2016.

Samma källa uppger att partiets forskningsavdelning i stället håller på att ta fram en särskild purgatoriumbyxa med plats för aluminiumrör i byxbenen. Arbetet försvåras av att detta innebär mycket mätande och partiets matematikavdelning förstår inte varför de får olika resultat varje gång de adderar måtten.

Och när samma additioner ger olika resultat, åker offerkoftorna på och foskningsavdelningen går i stå - samtidigt som partiets spetsforskare börjar viska om en gigantisk konspiration från PK-etablissemanget mot arbetet med en purgatoriumbyxa med plats för rör.
    Aluminiumrör i byxan, rör man sig inte väldigt stelt då? Iofs passar det då det påminner om deras ideologiska förebilder... {#emotions_dlg.djavulsk}

">

• Dorian Ertymexx
    mrstessan skrev 2014-02-08 16:20:42 följande:
    Ja det utgår jag ifrån, att man genom okunnighet har egna uppfattningar och åsikter om ett parti man inte är påläst på. Och har man redan fått en åsikt har man svårt att ta in det positiva och ser allt ur kritiska ögon, Som i detta fallet, SD.
    Fast jag ÄR påläst. Och jag vet fortfarande inte vad det är för positivt med SD: de röstar med Alliansens sämsta förslag, vill skrota arbetarnas rättigheter, backa bandet till att minska kvinnors och hbtq-ares rättigheter, och skyller allt som går fel på andra. Vart exakt är det positiva?
  • Dorian Ertymexx
    Dianne skrev 2014-02-08 16:48:17 följande:
    Nu trodde du att du var rolig. Faktum är att jag har insett att jag aldrig kommer att träffa någon partner i Partiet, i alla fall. Orsak: alla är för trevliga och städade och vältvättade! Jag vill ha en karl som har lite av Djävulen i sig... och det har inte sverigedemokrater.
    Du vill ha någon som är värre än att de HOTAR med järnrör? Fair enough, don efter person, men jag skulle oroa mig för dig om jag var dig nära, ety du verkar vilja ha en misshandlarpersonlighet. Rynkar på näsan
  • Dorian Ertymexx
    mrstessan skrev 2014-02-08 17:02:09 följande:

Jag antar att ni bara lyssnat på grodor som kommer ur partiets ledamöter? Men har ni någonsin försökt lyssna på vad de verkligen säger? Och om ni har gjort det, vad är det man hatar? Det är en tolkningsfråga, precis som det är när det gäller religioner, böcker osv. Alla hör samma sak, men hör vi `verkligen´ vad de säger?

Jag som är emot Moderaterna till exempel hör ju bara det jag vill höra, alltså det jag INTE håller med om. Men om jag ser bort i från att det är en moderat som pratar och lyssnar på det den personen säger så hör jag mer än det jag riktar kritik emot.

De som hatar SD säger "SD är rasister" och sen är det inget mer med det. Men jag  har inte läst någonstans någon som någonsin faktiskt kan lägga fram den faktan?

Om du är mot moderaterna, varför är du för partiet som röstar med moderaterna oftare än inte?

Och jo, vi lyssnar noga på vad de säger, grodor eller inte grodor.

Åh, men det är ju busenkelt - läs deras texter. Där framkommer deras rasism tydligt (även om de är PK-hysteriska nog att hela tiden försöka skyla över de mest uppenbara rasistiska tendenserna). Som när de menar att barn adopterade från utanför Europa redan är "färgade" av "sin kultur" och aldrig kan bli svenskar. Det skulle betyda att denna kultur sitter i generna, och alltså är något mer eller mindre medfött, något som helt klart är rasistiskt.
  • Dorian Ertymexx
    mrstessan skrev 2014-02-08 17:33:49 följande:

Det var ju fortfarande inget svar på min fråga, likt andra SD-motståndare kringgår ni frågan.

De brott som ökat senaste 10-15 åren är bland annat våldtäkter , misshandel och rån.

Nej, antalet våldtäkter har inte ökat. Lagstiftningen har ändrats så att fler sexualbrott idag rubriceras som våldtäkt. Det gör att det ser ut som att fler våldtäkter begås, fastän så inte är fallet. Och då svenskar fortfarande står för en överväldigande majoritet av våldtäkterna, så skulle även en faktisk ökning i antalet våldtäkter ha noll och nada med invandringen att göra.
  • Dorian Ertymexx
    mrstessan skrev 2014-02-08 20:47:20 följande:
    Jag ser bara att diskussionen inte leder någonstans, jag är ingen Sd:are. Jag tycker att alla har rätt till att rösta på vilka partier de vill utan att bli smutskastade.
    Lustigt, jag ser aldrig någon säga det när SD-fansen börjar gapa om "kulturmarxister" och "vänsterextremister" (läs: högerpartiet S och socialliberala V).
Svar på tråden Varför hatar folk SD?