Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake
    Thomas66 skrev 2014-01-28 21:05:49 följande:

Våldtäker/ våldtäktsförsök ( överfalls)
    Ja men det förstår du väl att de 24 = 24 SD-kvinnor som fejkar anmälningar av våldtäkter begångna av män som ser ut som att de diggar Muhammed.

Det så klart. Drömmer
    ~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-01-28 21:41:43 följande:

Och så mer än implicerar du att alla 24 anmälda våldtäkter, som var 21, där var den misstänkta gärningsmannen muslim. Oberoende källa på det?
    Men herrrre.... det var ett skämt, en poäng jag gjorde.
  • UniqueSnowflake
    Rataxes skrev 2014-01-30 20:40:28 följande:

Jag misstänker att Börja Trankok inte besöker bibliotek i någon större omfattning.

Vilken idiot, tänk vilken möjlighet till integration/assimilering (stryk det som ej passar) böcker om Sverige på utländska språk är.
    Mm. Undrar hur mycket stålar han fick för att utge sig som SD:are? lol skoja
  • UniqueSnowflake
    Thomas66 skrev 2014-02-03 20:27:35 följande:

Kanske därför ni inte gillar Danmark och Norge? Danmark har ju diskuterat att införa passtvång, och Norge förstärker sin gränsövervakning, då det har blivit ett stort problem att * Svenskar* väller över gränserna och begår brott.
    Det är bara så att alla utom Svärje är rasister Glad
  • UniqueSnowflake
    M Y L F skrev 2014-02-06 12:33:19 följande:
    Jaha är det dem rasistiska svennesvinen som tar alla jobb?

Vart finns alla dessa jobb som enbart är för svenskar att få?

Jag har nämligen hört att det är ont om jobb för många i Sverige oavsett hudfärg, men då har jag hört helt fel.

Bostäder finns det väl också för alla svennar misstänker jag?

Jag har hört att t o m Norge säger nej tack till svensk arbetskraft, pga att vi tar jobben från norska ungdomar!
    Då kanske ni kan förstå, vilken påverkan vårt lands invandringspolitik har på svenska unga människor som vill ut i arbetslivet.

Invandrare tar enkla, lågkvalificerade jobb från svenska ungdomar.Så de söker sig till Norge för att göra dessa. Men nu säger Norge stopp.

Ser ni sambandet?

~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake

Varför hatar folk SD?

För att de vet innerst inne att SD har rätt.

Sverige är inte Sverige som det var på 80-talet. Då kunde man lyxa till det genom att t ex rösta på MP.

Det kan man inte längre. För Sverige håller på att gå i putten, och gissa tre gånger vad det beror på?

RESTEN AV EU ser på med skräckblandad min och ser när båten sjunker och tänker "Puh vi slapp undan den kulan!"

~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-02-07 22:20:36 följande:

Ja, har du läst om hur svenska pedofiler systematiskt importerar asiatiska fruar med barn och myndigheterna inte får säga något om att mannen är en dömd pedofil när den nya blivande frun checkar in i landet?

Står om alla möjliga missförhållanden där. Med detta menar jag förstås inte att alla svenska män är pedofiler, men man skriver inte där om alla de som inte är det och gifter sig med en utländsk kvinna med barn.
    Wow alltså Förvånad nickan skriver något om att "svenska pedofiler systematiskt importerar asiatiska fruar med barn"

"systematiskt"

och "myndigheterna inte får säga något om att mannen är en dömd pedofil till den nya blivande frun"

Wow alltså nickan.  Förvånad

Kan inte du ta och rota fram en pålitlig källa till det där?
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-02-07 23:28:59 följande:
    Eftersom du klagar på annat håll om att ingen någonsin citerar dig och du flitigt citerar mig får jag väl gå i från vanan att ignorera när du gläfsar vid mina fotknölar och tala om var du hittar denna information:

www.weritwagner.wordpress.com

Leta under inlägg som handlar om "dammsugare". Tydligen har vi ett gäng reprisgubbar som sysslar med denna importering av "dammsugare" - som det benämns av miggorna.
    Din länk är trasig och du vet inte vad du pratar om. Det finns ingen sajt som heter Weritwagner osv. Däremot finns en bloggare vid namn Meritwagner, så du kanske kan hitta den direkta länken till "dammsugar"inlägget du pratar om?
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    effemgea skrev 2014-02-07 23:33:29 följande:
    Jag skulle så gärna vilja se en sån där seans när sverigedemokraten utforskar andras inre.  Själv är jag inte ens troende och kan inte veta hur det går till.

Men jag tänker mig någon slags Hare Krishna-Seans

Hare Jimmie, Hare Jimmie
    Hare Jimmie, Hare Hare
    Hare SD, Hare SD
    SD SD, Hare Hare

Och sen står uppenbarelserna om vad folk verkligen tycker som spön i backenFlört

Jag blev verkligen road av din tilltro till din mediala förmåga.
    MEN så barnsligt. Solig

Och jag är fortfarande inte SD:are. Men jag sympatiserar med dom på ett par punkter.
    ~thorn in your side~
Svar på tråden Varför hatar folk SD?