Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Varför hatar folk SD?

Det är ju fan nästan NÄSTAN så att jag hoppas att Suffering kommer tillbaka bara för att slå dig på fingrarna. Jag tror nämligen inte - och jag antar att min gissning är lika mycket värd som nihkas -  att Suffering skulle vara samma person som nihka säger att det är.

~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake

Oooh, den var elak. Det första skämtet har jag hört fast i bättre upplaga. (jude som konverterar osv)

Men jag skulle tro att det skulle vara Nilen som var ursprungliga floden i ditt skämt Flört

~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    Rataxes skrev 2014-02-22 20:17:34 följande:
    FL - För helvete! En Ignore-funktion tack!
    Har jag bett om länge...
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake

Ian Curtis är inte direkt någon utpräglad SD-anhängare. Har aldrig sett sämre debatteknik i mitt liv.

~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    Gert skrev 2014-02-22 23:51:31 följande:
    Jag säger det igen. Folk hatar SD för att de inte förstår bättre. De är inte insatta i ämnet. De ser rasismen och främlingsfientlighet i allting. De tycker att Tintin är en rasist, lakrits godis är rasismen, chokladbollar är rasismen osv. De läser Aftonbladets och Expressen så kallade journalisters krönikor tro på allt som skrivs.

Folk som hatar SD ser inte på riksdagsdebatter, som många SD anhängare gör. SD hatare är inte politiskt intresserade. De tycker bara om att hata folk med andra åsikter än dem själva.

Väl rutet! Jag förstod ditt föregående, korta inlägg, men det begravdes liksom i dravel runtomkring. Bra skrivet, exakt så ser jag på det också.

Vad värre är att jag har vänner som är så inbilskt indoktrinerade i vad PK-media har att säga så de sväljer alla lögner så enkelt som om det vore en jättegod godis. Mmm! Så frustrerande.

Och så försöker man visa dem en liten bit av den rätta vägen, men jag får jämt höra att jag har fel, och så hostar de upp något de nyss läst i en pk-spya till artikel. *trött*

~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    Gert skrev 2014-02-25 20:17:36 följande:
    Varför hatar folk SD?

Folk är rädda för saker de inte förstår. Rädsla föder hat. Hat föder mer hat. 
    100% rätt och korrekt!
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    Gert skrev 2014-02-25 19:38:23 följande:
    Och tydligen vet inte du vad SD står för. Sorgligt i så fall.
    Det är otroligt få som vet! De bara målar på brett med färg över hela SD. Med rasistpenseln.
    Galet!
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    sjuttiofemman skrev 2014-02-25 21:17:20 följande:

Oj vad synd det måste vara om hela Sd. Tror folk kanske skulle bli lugnare om Sd slutade med sin rasistiska politik. Eller vad tror du?
    Men kan du förklara vad politikerna har gjort för fel, du påstod det lite längre upp. Jag är uppriktigt nyfiken.
    1 Exakt vad är det som är rasistiskt i SD:s politik? 2 Vet du vad "rasistisk" innebär?
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-02-25 21:02:36 följande:
    Det är ganska tydligt vad du uppfattar som tydligt, men nej, jag har aldrig sagt att jag är emot demokrati. Jag har sagt att det finns nackdelar med demokrati. Det finns alltid nackdelar med allt -  även sådant som är bra.
    Men du tycker det är fel att ett parti som SD får så många röster? Då är du ju alltså emot demokrati och demokratiska val, eller hur?
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    sjuttiofemman skrev 2014-02-25 21:45:25 följande:

Ja jag vet vad rasistisk är. Och när Sd tillskriver muslimer epitetet största hotet mot Sverige så gör de sig samtidigt skyldiga till rasism. Eller när Åkesson inte anser att Zlatan är svensk och inte kan förklara varför utan yrar till slut något om att det är politikernas fel. Hur det är politikernas fel är dock inte klargjort. Kan du förtydliga detta?
    Var och när har Åkeson sagt att Zlatan inte är svensk? Källa, och då menar jag inte Expo-sidor.

Jag kan självklart inte "förtydliga" något som någon annan sagt, det får stå för den. Eller förstår du inte det?

Förklaring på ordet "rasistisk"  betyder för dig, tack. Tror många tänker helfel här.

~thorn in your side~
Svar på tråden Varför hatar folk SD?