Jag personligen tycker att det är skrämmande att vissa inte ens kan avstå från att begå grova brott under tiden de söker asyl. Och att det inte innebär att UT/PUT automatiskt avslås när dessa uppgifter framkommer.
Jag håller helt med dig!
Vill bara hälsa: var försiktig. "De" rensar tråden friskt just nu.
Två kvinnliga poliser var vittne till när mannen hade sex med en död kvinna.
Han började stirra på dem istället och fortsatte penetrera. Enligt rapporten så "ville jag bara ha utlösning"!!!!
Jag bryr mig inte om vilken hans hudfärg är. Men sånt skit ska vi inte ha här i Sverige.
Ja eller nåt. Och en länk till interasistmen i de flesta inlägg. Skulle aldrig klicka mig in där.
Jag är mest trött på att han ställer frågor till en som man inte vill ha eller bett om, som man inte ens diskuterat med honom och som i många fall inte ens är topic! Dötrött.
Oj vad duktiga ni är på att skriva :)
Nu kanske ni kan svara på vad svenskhet är? Jag har ställt frågan tidigare och fått lite spridda svar men det enda konkreta var att mörk hudfärg aldrig kan bli svensk. Är ni inne på samma linje?
Jag är inte intresserad. Sluta fråga mig ovidkommande saker!
Dorian Ertymexx skrev 2014-02-27 21:58:30 följande:
Så när SD-fans skriker om "våldsvänster-AFA" och "PK-kulturmarxister" och "arabmuslimska terrorister" så är det för att de känner andra genom sig själva? Kinda makes sense...
Nej, Dojan, skriVer jag "AFA" eller "våldsvänster" eller "interasismen" eller vad de nu kallar sig, så menar jag just detta!
Ja precis alla. Jag pratar inte om deras "Avpixling" som media skrev om. Det här är en annan händelse. Den 14 januari 2014 tog Researchgruppen 406 olagliga kreditupplysningar på kommentatorer vars identitet de tagit fram på tvivelaktiga sätt. Det har inte stått ett enda ord om detta i tidningen.
Mystiskt. Jag har inte hört ett ljud om detta, men skulle hemskt gärna få höra hela historien från början.
Var Disqus en app ungefär som whats app eller Hangouts?