• Anonym (Kaffedraken)

    gillar ni tjejer att bli slickade i analen?

    va tycker ni tjejer om det? bortse från att många tycker att de är obehagligt i tron att de ska vara smutsiga osv. du är nyduschad och fräsch, själva grejen och känslan. najs eller inte? :) 

  • Svar på tråden gillar ni tjejer att bli slickade i analen?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (undrar) skrev 2013-11-01 10:15:02 följande:
    va tycker ni tjejer om det? bortse från att många tycker att de är obehagligt i tron att de ska vara smutsiga osv. du är nyduschad och fräsch, själva grejen och känslan. najs eller inte? :) 



    Har inget emot det så. Känner bara inte speciellt mycket av det. Lite som att någon skulle slicka mig på armbågen eller nåt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    shivas skrev 2013-11-01 10:25:52 följande:



    Har inget emot det så. Känner bara inte speciellt mycket av det. Lite som att någon skulle slicka mig på armbågen eller nåt.

    intressant! jag trodde man vanligvis var väldigt känslig där!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (undrar) skrev 2013-11-01 10:32:58 följande:
    intressant! jag trodde man vanligvis var väldigt känslig där!



    Det är nog vanligt att man är det, men inte jag. Då tar jag hellre ett finger eller nåt. :P
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej, men älskar att bli masserad där samtidigt som man blir stimulerad på klitoris. Gärna när man står på alla fyra! Skål Skulle säkert gilla att bli slickad där, men skulle nog känna mig obekväm i det, oroar mig rätt mycket för lukter och sånt.. :/

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (vem vet) skrev 2013-11-03 19:48:49 följande:
    Nej, men älskar att bli masserad där samtidigt som man blir stimulerad på klitoris. Gärna när man står på alla fyra!  Skulle säkert gilla att bli slickad där, men skulle nog känna mig obekväm i det, oroar mig rätt mycket för lukter och sånt.. :/

    Exakt så! Får aldrig så starka orgasmer som när jag blir stimulerad på klitoris och anal samtidigt. Mums!
Svar på tråden gillar ni tjejer att bli slickade i analen?