• Svar på tråden Julkort i PS
  • Noiis

    oooh hääär jag tror att du TS har gjort mina några gånger <3
    Hur vill du att man laddar upp bilderna? bara här direkt i loggen eller på annat sätt?


  • Noiis

    Jag som alltid kommer i sista sekunden och vill ha julkort verkar ju va bland dom första i år

    imageshack.us/photo/my-images/43/ei9k.jpg/

    imageshack.us/photo/my-images/203/8lty.jpg/

    imageshack.us/photo/my-images/577/x14r.jpg/

    imageshack.us/photo/my-images/690/vpbo.jpg/

    Jag antar att det funkar att lägga dom så här? 4 bilder på samma lilla kille, välj den du gillar bäst!

    Jag är så glad över att få hjälp med julkorten år efter år Hjärta Dom är så uppskattade av alla som får dom och ni gör verkligen ett kanon jobb år in och år ut

    Jag gillar klassiska julkort med lite " gammal sagokänsla". men som vanligt har ni fria händer.
    Vill gärna ha 2 varianter på samma kort, ett där det står:

    God jul och gott nytt år
    Önskar
    Angela, Conny, Olivia och Noa

    samt ett med texten:

    God jul och gott nytt år
    Jag lägger även ut kortet på bloggen närmare jul (då den med bara texten "Angela och Noa") vill ni får ni gärna göra ett extra kort med ert bloggnamn med.

    STORT tack på förhand!!Önskar
    Angela och Noa


  • Noiis

    nu försvann ju halva
    Vill ha texten

    God jul och gott nytt år
    Önskar
    Angela, Conny, Olivia och Noa

    samt

    God jul och gott nytt år
    Önskar
    Angela och Noa


  • Paulina P P

    Kan man få se något julkort från förra året?

  • Noiis
    Thaleia skrev 2013-11-09 08:18:07 följande:
    Noiis: imageshack blir bra att lägga upp bilderna på. Ska se om jag får till ngn bild under helgen.



    Oooh tack ??
  • Noiis
    Thaleia skrev 2013-11-09 13:39:01 följande:
    Noois:

    Går det inte att ladda upp bilden i större format på  imageshack?  Den blir väldigt liten och då blir upplösningen när man skriver ut därefter...

     



    Nix orginal formatet var mycket större men denna stl va den enda som godkändes. Jag kan maila i morrn om du vill?! Vilken bild vill du isåfall helst göra på?
Svar på tråden Julkort i PS