• Anonym (Ahola!)

    Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?

    Frågan riktar dig till heteromännen här på forumet: 

    Kan du tänka dig att bli påsatt i röven med en strap-on av en tjej?

    Motivera gärna svaret också.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-04 16:03
    Kvinnor: Ni får klicka på "visa resultat".

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?
  • Anonym (varförinte)

    Ja varför inte? Om jag var trygg i sängen med tjejen, så skulle jag gärna pröva. Är rätt skönt med ett finger ibland, så varför inte testa. Kan bli en rolig lek när det är tråkigt väder

  • Anonym (tryeverything)
    Anonym (varförinte) skrev 2013-11-04 16:11:59 följande:
    Ja varför inte? Om jag var trygg i sängen med tjejen, så skulle jag gärna pröva. Är rätt skönt med ett finger ibland, så varför inte testa. Kan bli en rolig lek när det är tråkigt väder
    håller med! 
  • Anonym (Kille 32)

    Hade tjejen framfört att hon ville prova skulle jag gärna ställa upp. Tycker det är pinsamt att ta upp frågan själv.

    Skulle kunna tänka mig scenariot att jag tar upp frågan analsex (som vi inte haft) varpå hon säger, visst om jag får knulla dig först. :)

  • Robert 832

    Det är en ganska vanlig fantasi och handlar mer om underkastelse och tabu än om att män gärna vill ha något i baken. (med reservation för undantag) Det är ingen slump att strapons förekommer i femdom klipp och hos män som fantiserar om att domineras. Har inget eller väldigt lite att göra med homosexualitet.

  • Anonym (:-P)

    Så det är här ni män gömmer er!
    SOM jag letat efter en sådan man!
    Tungan ute

  • Robert 832
    Anonym (:-P) skrev 2013-11-04 22:52:01 följande:
    Så det är här ni män gömmer er!
    SOM jag letat efter en sådan man!
    Tungan ute
    Kan inte ha letat så pass noga. Finns jättemånga sajter med sådana män. :)
  • MJM01

    Lika ogärna som jag vill stoppa in min riktiga i analen på en kvinna.

    Nej, var sak har sin funktion.. ;)
    "Exit only"

  • P30

    Jo, det har väl hänt! :)

    Ärligt talat mer hennes fantasi än min. Hon säger alltid att hon hade velat ha kuk för en dag - och det där är väl det närmaste hon kommer. Jag tror dock inte att jag låtit någon tillfällig sexpartner sätta på mig med en sådan, det behövs nog rätt mycket tillit och / eller alkohol! :) 


    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
Svar på tråden Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?