• Nilla01

    Tre st negativa graviditets test, tror ändå att jag är gravid!

    Jag har under en ca 3-4 veckor misstänkt att jag är gravid, då jag tycker att flera saker tyder på det.
    Tex att jag har haft en misstänkt nidblödning mitt i månaden och vanligtvis har jag alltid mens i sluten av månaden.
    Jag har haft ont i ryggen ibland, speciellt när jag böjer mer i vissa vinklar. Känner mej "vimsig" och ett allmänt obehag i kroppen ofta.
    Tycker att jag har nått illa till och från ( men detta kan jag mycket väl tänka mej vara en inbillning )
    Haft enorma flytningar och min mens är även sen!
    Det konstiga är att jag har gjort tre st graviditets test, under olika tillfällen, men dem hat visat negativt.
    Jag tycker liksom att det borde ha visat positivt vid det här laget.

    Någon som känner igen sej, varit med om något liknade?
    Skulle ju mycket väl även kunna vara en inbillning, eftersom att jag VILL ha barn. Har vid ett par tillfällen tidigare inbillat mej att jag varit gravid, och tycker att jag känner igen alla tecken, men aldrig så pass kraftigt som nu.


  • Svar på tråden Tre st negativa graviditets test, tror ändå att jag är gravid!
  • Pipal

    Så länge som mensen är sen så betyder ju ett minus ingenting definitivt. Om din mens blir ännu senare och inget plus kommer så gå och gör ett ul så kanske dom kan se :)

Svar på tråden Tre st negativa graviditets test, tror ändå att jag är gravid!