• Äldre 6 Nov 09:27
    13388 visningar
    95 svar
    95
    13388

    Farsdagstävling: Pappa och jag!

    Älskade farsan!

    Hylla en pappa på fars dag.
    Ladda upp en bild i temat "Pappa och jag"
    Det kan vara bild på dig/din man och ditt barn, dig själv och din pappa eller något som symboliserar kärleken och vänskapen till pappa.
    Du får ladda upp hur många bilder du vill men måste äga rätten att publicera bilden.
    Vi ser helst att du ladda upp en bild per inlägg.
    Skriv en kort motivering varför just du ska vinna.

    Du är då med och tävlar om boken Pappalogi skriven av Manne Forssberg.
    Vi tävlar ut fem (5) stycken böcker så passa på!

    Tävlingen pågår t.om 11/11 och vinnare utses av en jury från Familjeliv.se

    Lycka till! Solig
    Läs mer om boken Pappalogi här: http://www.bonnierfakta.se/Bocker/Bokpresentationssida/?isbn=9789174243321

    I artikeln "Att bli pappa är något väldigt omvälvande" berättar han själv om boken och sitt liv som pappa till två barn.
    http://www.familjeliv.se/Foralder/1.2496044

  • Svar på tråden Farsdagstävling: Pappa och jag!
  • Äldre 6 Nov 10:05
    #1


    Det här är min sambo och dotter. Sambon förtjänar att vinna boken eftersom han inte bara gick från att aldrig ens ha hållit i en bebis till att få svans. Dottern är med och hjälper och stjälper honom överallt. Inte ens äta eller gå på toa får han göra ifred så han förtjänar att vinna boken och låsa in sig någonstans och läsa i fred.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 6 Nov 10:07
    #2

     



    Det här är min sambo och dotter. Sambon förtjänar att vinna boken eftersom han inte bara gick från att aldrig ens ha hållit i en bebis till att få svans. Dottern är med och hjälper och stjälper honom överallt. Inte ens äta eller gå på toa får han göra ifred så han förtjänar att vinna boken och låsa in sig någonstans och läsa i fred.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 6 Nov 11:17
    #3


    Det här är pappa Putte och hans lilla Selma som jag träffade för ett tag sen, 
    underbara människor som det verkligen strålar om!  


    Jag delar med mig av denna bild då min kära sambo inte är pappa än och det dröjer nog 
    många år om han blir det - men då vet jag att han blir en perfekt pappa, tills dess så
    bjuder jag på den här bilden  
  • Äldre 6 Nov 12:35
    #4

    Detta är far o son! Sonen dyrkar sin pappa o viseversa o visst är dom lika varann! Äkta kärlek långt ut i fingerspetsarna!

  • Äldre 6 Nov 12:37
    #5

    Far o dotter. Pappas prinsessa!

  • Äldre 6 Nov 14:05
    #6

    alltså, ni lottar ut fem (5) stycken? är det korrekt?


    *puss puss puss puss*
  • Äldre 6 Nov 15:09
    #7

    Pappa och jag, ganska många år sedan nu dock.
    Kärlek är en pappa som stryker alla kläderna en kall vintermorgon innan man ska till skolan, bara så att man ska börja dagen varmt och skönt. Hjärta
  • Äldre 6 Nov 15:22
    #8

    Vilken fin bild!!! Min mormor strök oxå mina kläder på vintern<3

  • Äldre 6 Nov 15:39
    #9

    Min pappa och mina döttrar!
    Kärleken till morfar är otrolig <3  


  • Readhe­ad
    Äldre 6 Nov 18:59
    #10


    Min son och hans pappa/min man. Hjärta Oskiljbara!!
Svar på tråden Farsdagstävling: Pappa och jag!