• Anonym (ungt?­!)
    Äldre 11 Nov 12:59
    2820 visningar
    22 svar
    22
    2820

    unga killar

    Är en 34 årig tvåbarnsmamma med man och ett rätt lugnt och tryggt liv. Senaste året har jag stött på ett litet problem. Jag har börjat tända på yngre man 20+. Lite pinsamt tycker jag nog. Känner mig lite som en snusktant men men. Känns som om jag absolut måste träffa någon för att prova men det är inte helt enkelt. Har nämnt det för maken som är mycket äldre än mig. Han har sagt att han inte vill vara i vägen för det och att jag får göra som jag vill. Men det känns ändå märkligt och konstigt och lite taskigt mot min man. Någon som känner igen sig eller har testat?

  • Svar på tråden unga killar
  • Mamori
    Äldre 11 Nov 13:03
    #1

    Är din man okej med det så varför inte. Jag är 33 och mina senaste var 23 och 24 och den yngre av dem träffade jag när han var 21. Jättebra om man inte vill ha något seriöst är min åsikt ;)

  • Anonym (ungt?­!) Trådstartaren
    Äldre 11 Nov 13:07
    #2

    Nä något seriöst är det ju inte direkt tal om... OK trevligt för dig

  • Anonym (jozz)
    Äldre 11 Nov 13:22
    #3

    Är 42 och blev lite kär i en 24-årig kille på jobbet. Det slutade i sänghalmen efter en firmafest, men där märktes saknaden på erfarenhet (jag vet att han har haft många tjejer) och jag kände mig inte bekväm med denna barnrumpa, så jag håller mig till mognare män. Det bäste sexet jag har haft är med en man på 59, han visste vad han gjorde.

  • Äldre 11 Nov 13:29
    #4

    Vad är din make för mupp? Det finns väl ingen normal karl som uppmuntrar sin fru till att knulla runt med lite "lammkött". Hade du varit min fru så hade du åkt ut med arslet före om du kom med sådana förslag, så kan du knulla med vem fan du vill. Sedan finns det förstås par som gillar sk.öppna relationer och där detta är OK, ni kanske lever i ett sånt förhållande?

  • Äldre 11 Nov 14:01
    #5
    Jonssons skrev 2013-11-11 13:29:18 följande:
    Vad är din make för mupp? Det finns väl ingen normal karl som uppmuntrar sin fru till att knulla runt med lite "lammkött". Hade du varit min fru så hade du åkt ut med arslet före om du kom med sådana förslag, så kan du knulla med vem fan du vill. Sedan finns det förstås par som gillar sk.öppna relationer och där detta är OK, ni kanske lever i ett sånt förhållande?
    he he ja läser du trådstarten är det väl ganska uppenbart att det rör sig om ett sk "öppet förhållande". helt ok för dom som vill ha det så. Skulle inte funka för mig - men nästan lite avis på dom som kan ha det så. Lämnar dörren öppen för roliga äventyr med bevarad trygghet i ett förhållande.
  • Anonym (ungt?­!) Trådstartaren
    Äldre 11 Nov 14:37
    #6

    Jomenvisst. Är inte den svartsjuka typen, tror inte på ägande.

  • Äldre 11 Nov 15:41
    #7

    Det står ingenstans i TS inlägg att hon lever i ett "öppet" förhållande, bara att mannen "inte vill vara i vägen för det och att jag får göra som jag vill". När någon skriver att de är tvåbarnsmamma och lever ett lugnt och tryggt liv, så tänker inte jag på ett "öppet" förhållande. Det flesta människor anser sig inte ägda bara för att de inte får OK från sin man att knulla runt.

  • Anonym (Jonny­)
    Äldre 11 Nov 16:27
    #8
    Jonssons skrev 2013-11-11 15:41:51 följande:
    Det står ingenstans i TS inlägg att hon lever i ett "öppet" förhållande, bara att mannen "inte vill vara i vägen för det och att jag får göra som jag vill". När någon skriver att de är tvåbarnsmamma och lever ett lugnt och tryggt liv, så tänker inte jag på ett "öppet" förhållande. Det flesta människor anser sig inte ägda bara för att de inte får OK från sin man att knulla runt.
    Håller med, jag tänkte heller inte att det rörde sig om denna typ av förhållande. Varför är man ägd när man vill vara den man älskar trogen och när man har en familj? Din man måste vara en fjant hur eller hur om han släpper i väg sin fru till ynglingar.
  • Ernst Hugo
    Äldre 11 Nov 16:30
    #9

    Undrar hur reaktionen hade varit om TS varit en man

  • Anonym (young­lover)
    Äldre 11 Nov 18:04
    #10
    Anonym (ungt?!) skrev 2013-11-11 12:59:47 följande:
    Är en 34 årig tvåbarnsmamma med man och ett rätt lugnt och tryggt liv. Senaste året har jag stött på ett litet problem. Jag har börjat tända på yngre man 20+. Lite pinsamt tycker jag nog. Känner mig lite som en snusktant men men. Känns som om jag absolut måste träffa någon för att prova men det är inte helt enkelt. Har nämnt det för maken som är mycket äldre än mig. Han har sagt att han inte vill vara i vägen för det och att jag får göra som jag vill. Men det känns ändå märkligt och konstigt och lite taskigt mot min man. Någon som känner igen sig eller har testat?
    Mamori skrev 2013-11-11 13:03:19 följande:
    Är din man okej med det så varför inte. Jag är 33 och mina senaste var 23 och 24 och den yngre av dem träffade jag när han var 21. Jättebra om man inte vill ha något seriöst är min åsikt ;)

    Av nyfikenhet, letar ni på nätet eller ute på krogen.
    Är en ung kille som alltid vart nyfiken på mogna snygga kvinnor. Hur ni är, tänker osv.

    =)
    Hojta till om ni känner er sugna att ha lite kontakt :)
Svar på tråden unga killar