• Anonym (kRÄKS­)
    Äldre 11 Nov 19:29
    34658 visningar
    95 svar
    95
    34658

    Flickvän luktar svett!

    Hej,

    Jag har ett stort problem. Min flickvän kommer från ett annat land, hennes svett luktar inte som något jag tidigare upplevt. Hon STINKER starkt av krydda. Just den är kryddiga doften är väldigt frän. Jag vet att hon duschar ofta samt använder deoderant, därför vet jag inte vad jag ska göra? Bör jag Tala om detta för henne? Isf huur ska jag tala om detta? Finns det någon som vet något botemedel mot den här kryddigheten? 

    SNÄLLA HJÄLP!?

  • Svar på tråden Flickvän luktar svett!
  • Anonym (?)
    Äldre 11 Nov 19:30
    #1
    Anonym (kRÄKS) skrev 2013-11-11 19:29:18 följande:
    Hej,

    Jag har ett stort problem. Min flickvän kommer från ett annat land, hennes svett luktar inte som något jag tidigare upplevt. Hon STINKER starkt av krydda. Just den är kryddiga doften är väldigt frän. Jag vet att hon duschar ofta samt använder deoderant, därför vet jag inte vad jag ska göra? Bör jag Tala om detta för henne? Isf huur ska jag tala om detta? Finns det någon som vet något botemedel mot den här kryddigheten? 

    SNÄLLA HJÄLP!?

    Luktar hennes svett curry, eller vad menar du med krydda??
  • Anonym (blä)
    Äldre 11 Nov 19:30
    #2

    Du får nog gilla läget eftersom den lukten inte går att tvätta bort.....

  • Äldre 11 Nov 19:31
    #3
    Anonym (kRÄKS) skrev 2013-11-11 19:29:18 följande:
    Hej,

    Jag har ett stort problem. Min flickvän kommer från ett annat land, hennes svett luktar inte som något jag tidigare upplevt. Hon STINKER starkt av krydda. Just den är kryddiga doften är väldigt frän. Jag vet att hon duschar ofta samt använder deoderant, därför vet jag inte vad jag ska göra? Bör jag Tala om detta för henne? Isf huur ska jag tala om detta? Finns det någon som vet något botemedel mot den här kryddigheten? 

    SNÄLLA HJÄLP!?
    Vad äckligt, stackars dig.. :/  Jag vet hur du menar men nej, jag vet inget bot.
    On duty !
  • Äldre 11 Nov 19:31
    #4

    Skrapa av lite och ha i maten!

  • Anonym (?)
    Äldre 11 Nov 19:32
    #5
    Anonym (blä) skrev 2013-11-11 19:30:47 följande:
    Du får nog gilla läget eftersom den lukten inte går att tvätta bort.....
    Hur vet du det? Hon kanske äter någon olämplig mat som går ut i svetten. Vitlök eller curry t ex. Eller använder fel deo. Min fråga: älskar du den här tjejen?
  • Anonym (?)
    Äldre 11 Nov 19:32
    #6
    StarStruck skrev 2013-11-11 19:31:22 följande:
    Skrapa av lite och ha i maten!

    Glad Det var nog inte det svaret han förväntade sig...
  • Anonym (kRÄKS­) Trådstartaren
    Äldre 11 Nov 19:32
    #7
    Anonym (?) skrev 2013-11-11 19:30:27 följande:

    Luktar hennes svett curry, eller vad menar du med krydda??
    Nä inte curry, fränare och starkare, svårt att förklara...
  • Anonym (?)
    Äldre 11 Nov 19:34
    #8
    Anonym (kRÄKS) skrev 2013-11-11 19:32:57 följande:
    Nä inte curry, fränare och starkare, svårt att förklara...
    Är det omöjligt att ta upp det med henne, lite fint, att du inte tål henne deoderant? Att du är överkänslig mot dofter och så har du ett paket med dig som innehåller bra hudvårdsprodukter (fråga gärna på Kicks, de vet en del). Alla tjejer gillar presenter.
  • Anonym (Svett­ig)
    Äldre 11 Nov 19:35
    #9

    Det finns ju dyrare antiperspiranter. Jag undviker doftdeoderanter helt ock hållet eftersom de bara gör min svettdoft mer extremt. Rexona maximum protection funkar för mig för det mesta. I värsta fall kan jag köpa absolut torr om somrarna, men den kan ju fräta sönder textilier så den är inte så jävla skön att ha i armhålan (jag kan t.ex. inte använda den utan att ta trippel dos av mina sömnpiller).

  • Anonym (kRÄKS­) Trådstartaren
    Äldre 11 Nov 19:35
    #10
    Anonym (?) skrev 2013-11-11 19:32:10 följande:
    Hur vet du det? Hon kanske äter någon olämplig mat som går ut i svetten. Vitlök eller curry t ex. Eller använder fel deo. Min fråga: älskar du den här tjejen?
    Ja jag älskar henne, världens bästa förutom doften. Jag mår verkligen illa när det är som värst. Hon äter sällan kryddstark mat och använder som sagt alltid deo, vet inte varför hon luktar så hemskt...Gråter
Svar på tråden Flickvän luktar svett!