• Anonym (funde­rar)
    Äldre 20 Nov 20:45
    24695 visningar
    60 svar
    60
    24695

    hur ofta har ni med små barn sex?

    Hej!
    Tänkte bara höra. Ni med barn mellan 0 till 12 månader. Hur ofta har ni sex?
    Jag och min kille har bara haft sex engång sedan våran lilla kom till världen. Och våran lilla är 10 månader nu. Känns som väldigt lite, men kanske vanligt? Vad tycker ni?

  • Svar på tråden hur ofta har ni med små barn sex?
  • Anonym (Mamma­)
    Äldre 20 Nov 20:54
    #1
    Anonym (funderar) skrev 2013-11-20 20:45:55 följande:

    Hej!
    Tänkte bara höra. Ni med barn mellan 0 till 12 månader. Hur ofta har ni sex?
    Jag och min kille har bara haft sex engång sedan våran lilla kom till världen. Och våran lilla är 10 månader nu. Känns som väldigt lite, men kanske vanligt? Vad tycker ni?


    En gång och vår dotter är snart 6 månader. Jag är så trött.. Men vi kramas och pussas mycket! Å känner ingen stress från sambon.
  • Anonym (funde­rar) Trådstartaren
    Äldre 20 Nov 20:59
    #2
    Anonym (Mamma) skrev 2013-11-20 20:54:31 följande:
    En gång och vår dotter är snart 6 månader. Jag är så trött.. Men vi kramas och pussas mycket! Å känner ingen stress från sambon.



    Skönt att ej känna stress.

    Känner inte heller stress från min kille. Bara en undran igentligen om de va fler som hade de lika.
  • Äldre 20 Nov 21:15
    #3

    Vi hade oftare än så, kanske två gånger i veckan.

  • Anonym (zxcv)
    Äldre 20 Nov 21:21
    #4
    Anonym (funderar) skrev 2013-11-20 20:59:31 följande:



    Skönt att ej känna stress.
    Känner inte heller stress från min kille. Bara en undran igentligen om de va fler som hade de lika.
    Mitt barn är ca 1,5 år nu men vi har haft sex 2 gånger sedan födseln. Mycket kramar, pussar och liknande, samt även några gånger där jag hjälpt honom, men vi inte haft penetrerande sex. Svårt att få till det när sonen sover intill vår säng.
  • Anonym (hjälp­...)
    Äldre 20 Nov 21:25
    #5

    jisses.... jag läste fel på rubriken.. "hur ofta har ni sex med små barn?".... Förlåt.. Men jag var nära på att sätta kaffet i halsen..

  • Anonym (20 mån)
    Äldre 20 Nov 21:42
    #6

    Typ en gång i månaden.

  • Anonym (allt har sin tid)
    Äldre 20 Nov 22:08
    #7

    Ca en gång/månad. Vi är båda helt slutkörda med två småbarn och orkar helt enkelt inte lägga den minimala egentid vi har på att ligga. Vi får ta igen det senare  

  • Äldre 20 Nov 22:12
    #8

    3-4 gånger i veckan. Sex är väldigt viktigt för min man. Jag hade nog klarat mig med mys/sex nån gång i månaden....

    2 små barn på 7 år respektive 1 år och gravid i v 27.

  • Äldre 20 Nov 22:13
    #9

    3-4 ggr/veckan :)

  • Äldre 21 Nov 10:10
    #10

    Beror på, vi hade sex första gången någon månad efter FL, och ibland är det varje dag men det händer att det går en vecka emellan också. Som längst tre veckors uppehåll tror jag. Dottern är 7,5 mån.

Svar på tråden hur ofta har ni med små barn sex?