• Äldre 27 Nov 12:14
    4017 visningar
    1 svar
    1
    4017

    Högtider är för jävliga....

    Jaha snart är det jul igen..   D
    enna blir min fjärde jul utan min älskade prins Filip. Han flög till barnensommaräng 11Juni 2010. Han blev 3år och 8månader dog i svårt hjärt/lugnfel som han föddes med tyvärr. men gjorde många hjärt op men till slut orkade hans kropp inte mer.   

    Min andra son Hugo får fira julen med mamma och pappa och fina släktingar.
    Jag är glad att han får det, men väldigt sorgsen och ledsen att inte han får fira ihop med sin storebror "Silip" som Hugo själv säger.   Men Hugo har bestämt själv, att han ska ge en julklapp till Filip, en av alla hans bilar. "Silip blir glad då"   Hur kan den högtiden man älskar så mycket, lika mycket som att jag numera hatar den.   Man ska vara glad och le mot alla. säga GLAD JUL och myset måste vara på 150%, om inte då är man konstig.   Jaha snart är det jul igen....

    Jag är med i VSFB en väldigt fin grupp till alla som förlorat sina barn när det spelar ingen roll
    alla har en gemensam sak vi har förlorat det finaste vi har.
    dom har grupper på Facebook också. en låst grupp som bara styrelsens medlemmar kan ta in dig/er i.
    och en grupp där man får prata och dela med sig av sin sorg till dom som förstår helt och hållet.
    jag är med i fjärilsgruppen som utgår från Trollhättan
    ps bor numera i Göteborg och där ifrån har dom sin styrelse.
    Så varmt välkomna in ni som orkar och vill ha stöd och fina varma människor omkring er i denna svåra stund/tid.

  • Svar på tråden Högtider är för jävliga....
  • Äldre 28 Nov 13:48
    #1
    Hjärta

    Läste ditt inlägg men vet inte vad jag ska skriva.
    Man behöver inte vara glad och säga god jul. Hade vart bra om det fanns en plats man kunde fly till när man inte känner den glädje som andra verkar känna, tex till jul.

    Själva så firar vi första julen med en ängel i himmelen och 3 barn på jorden.

    Kram till dig!
Svar på tråden Högtider är för jävliga....