• Anonym (Man 36)
    Äldre 26 Jan 15:12
    5497 visningar
    18 svar
    -1
    18
    5497

    män/killar - orgasm utan sprut, vanligt??

    radwanska skrev 2013-12-17 02:59:06 följande:

    För att även svara på frågan, nej vi män får inte orgasmer utan sprut. Om man inte har kommit två gånger inom loppet av en timme förstås, då kan den tredje orgasmen vara rätt så tom ja. 


    Fel, jag fick en torr orgasm i morse. Inget sprut men väl en skön orgasm som höll i sig i typ 15-20 sekunder. Tjejen fick orgasm samtidigt och det var att hon kom som gjorde att jag också fick orgasm. Jag pullade henne och hon smekte min bröstvårta. Helt sjukt men härligt.
  • Anonym (Man 36)
    Äldre 26 Jan 17:24
    #14
    John22 skrev 2019-01-26 15:50:25 följande:

    Händer aldrig. Aldrig.


  • Anonym (Man 36)
    Äldre 26 Jan 17:25
    #15

    [quote=79395627][quote-nick]Anonym (Man 36) skrev 2019-01-26 17:24:22 följande:[/quote-nick][/quote]

    Skulle även skriva något.

    Det har inte hänt mig heller på 36 år men plötsligt händer det.

  • Anonym (Man 36)
    Tue 12 Nov 2019 07:49
    #16

    För att väcka tråden lite så fick jag en torr orgasm i morse igen. Eller torr och torr, det liksom rinner lite ur mig men det är inget sprut. Orgasmen är helt annorlunda mot en sprutorgasm. Jag liksom skakar eller rycker och det är väldigt skönt och efter 15-20 sekunder är jag som vanligt igen. Som omväxling är detta oerhört trevligt och det blir inte lika tydligt avslut som när det sprutar. Jag tappar heller inte kåtheten som jag gör om jag sprutar.

    Om TS läser detta så kan jag säga att jag känner igen mig i sin kille att jag inte är så hård som tidigare men i morse så typ lekte hon med mitt ollon och förde liksom förhuden över ollonet men ändå inte att runka. Svårt att förklara. Jag var inte jättehård utan lätt erigerad.

    Min tjej har förstått att jag kan få sådana orgasmer och ofta genom att stimulera mina bröstvårtor, ibland förstår jag att hon vill ge mig en sådan orgasm men det är inte alltid jag är mottaglig för en sådan orgasm utan sprut men när det funkar är det härligt.

  • Anonym (Man 36)
    Sun 27 Sep 2020 08:53
    #18

    Det har gått en tid sedan sist men jag kan nu få en orgasm utan att spruta. Med mig själv eller med min partner ibland. Jag kan få orgasm genom att stimulera mina bröstvårtor enbart. Jag blir heller inte speciellt hård under tiden. Det brukar dock bli blött i kalsongerna även om jag inte spruta då jag liksom mera savar. Mycket händer inne i huvudet och orgasmen är väldigt behaglig kan jag erkänna. Så nog kan vi män få orgasm utan sprut.

Svar på tråden män/killar - orgasm utan sprut, vanligt??