Inlägg från: Anonym (Gemma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gemma)

Killar! Varför skulle ni avstå?

Om jag var du skulle jag sluta vara så "på", och verkligen försöka få honom att ha sex
    så lite som möjligt. Kanske har han kommit in i en depression och han tycker kanske
    helt enkelt att det är avtändande att du är "på".. detta tror jag helt klart kommer gå över men jag hade nog slutat försöka för att se hur reaktionen blir. I bästa fall kommer han till dig när han märker att du inte
    är "intresserad" längre :) 
  • Anonym (Gemma)
    Anonym (....) skrev 2013-12-28 00:02:39 följande:
    Jag har provet det. Att inte vara på i flera månader spelat ointresserad. Men då slutar det med att vi inte har sex på månader eftersom han inte tar något som helst initiativ.. 
    Men åh vad tråkigt! :(
    Stackare..
    men kan du inte bara berätta hur du känner då?
    Fråga honom rakt ut: Älskar du mig? Varför vill du inte ha sex med mig? Tycker du inte om mig längre?
    Är jag inte attraktiv längre? 
    Och säger han att han älskar dig osv fråga då istället Hur han mår, om det är något annat, att du vill att han ska berätta för dig vad det än är.. så att ni kan lösa problemen tillsammans.
  • Anonym (Gemma)
    Anonym (T) skrev 2013-12-28 00:13:01 följande:

Bara en tanke ang. kommentaren. Hur hade det varit om förhållandena varit de motsatta? Hade kvinnan då betraktats som inte frisk?

Jag hade tyckt det. Jag själv hamnade i en "svacka" en gång och tillslut frågade min sambo mig
    om jag inte älskade honom längre och varför jag inte ville ha sex med honom".
    Då började jag gråta, för att jag tyckte så synd om honom, och här har jag gått runt och inte sagt
    något. Jag berättade att jag under en tid mått väldigt dåligt, jag hade gått ner jättemycket i vikt i samma
    veva. Och då blev han också ledsen och undrade varför jag inte sagt något, och på så vis kunde vi jobba 
    på det och nu är det bra igen.
Svar på tråden Killar! Varför skulle ni avstå?