• Anonym (T)

Killar! Varför skulle ni avstå?

Jag vet inte hur förtrogna ni har varit med varandra. Har ni t ex verkligen kunnat prata om allt? Jag menar då lite mer känsliga saker innan detta skedde. Om inte, så kan det nu helt enkelt vara mycket svårt att nu plötsligt göra detta om han nu t ex fått vissa manliga problem. Han kanske agerar som han gjort tidigare för att han tror att du fordrar det av honom. För om förhållandet varit sådant så att man inte kunnat prata med varandra om känsliga saker tidigare, så kan det vara mycket svårt att fordra det av någon. Nej mycket kan bero på under vilka former ni varit ihop under tidigare.

• Anonym (T)
    Anonym (....) skrev 2013-12-27 23:46:33 följande:
    Ja.. Vi har inte haft det lätt alla gånger. Vi har haft problem med hans tidigare ex och barn tex. Men sexet och kärleken mellan oss har alltid fungerat ändå.. 
    Vi pratar om ALLT. Iallafall nu, det sista året. Mycket har kommit upp till ytan men jag känner att det är det som fått mig att älska honom ännu mer. Vad luddigt det låter men så är fallet.. Jag vill bara känna mig älskad och åtrådd igen. Han kanske inte kan ge mig det längre..? Jag har stått ut hittills så kanske jag kan göra det i fortsättningen också..? Jag vet inte, blir bara så ledsen.. 
    Bra, för jag var rädd att ert förhållande kunde vara av en annan sort. Nu blir det plötsligt mer komplicerat, men han kanske skäms, dvs känner en så pass stor skam för något så att han inte vågar prata om det.
  • Anonym (T)
    avstår ej skrev 2013-12-28 00:04:24 följande:
    Varför avstå om man är fullt frisk? Det är inte friskt

Bara en tanke ang. kommentaren. Hur hade det varit om förhållandena varit de motsatta? Hade kvinnan då betraktats som inte frisk?

Svar på tråden Killar! Varför skulle ni avstå?