• Anonym (tjejen)

    oskuld och ständigt kåt

    jag är 19årig tjej som är oskuld och ständigt kåt 


    har tröttnat på att onanera med duschen och vill ha något riktigt


     


    hur lätt är det att få ligg egentligen? 


    är det bara att gå till krogen/fest o hitta någon eller? 


    kan notera att mina vänner är INGA festprissar så har väll egentligen aldrig varit på nån riktig fest :S 


    känns pinsamt att säga det då jag egentligen är mer av en festprisse än någon sitta hemma-prisse  
    om nån vet hur man skaffar festkompisar så vorre jag tacksam för svar då det känns som att jag alltid dras till de ''ordentliga'' människorna av någon anledning.. 

  • Svar på tråden oskuld och ständigt kåt
  • Anonym (robin)

    Hej skriv till mig på kik: robinkonamia så kan vi skriva lite om festande o se ifall man kan va till hjälp

  • Anonym (H)

    Alltså ni ovan, vafan? Usch vad skabb.

    Om du BARA vill ligga och inget mer borde du gå till krogen ja. Det är relativt lätt att få ligg så länge man ser någorlunda bra ut. Det beror dock lite på hur kräsen du är angående vilken person som ska följa med dig hem. Tar du första bästa eller nöjer du dig inte med det? Måste varna dig att det finns många skumma typer och idioter ute så var försiktig för all del.

    Att hitta festkompisar kan vara skitenkelt och betydligt svårare. Hamnar man på en fest och gör ett bra intryck kanske man har tur och blir bjuden igen. Tror att det är betydligt enklare om man är 2 stycken! Hitta en tjejkompis och dra ut på krogen, försök söka kontakt med lite killar och har ni tur kanske ni får komma på efterfest.

    Lycka till!

  • Så svårt är det inte

    Bli student, fixa dig en utbildning om du är så ordentligt, välj Lund,Uppsala eller något annat lärosäte.. Gå på nation,sittningar,spex osv alla får ligga, även teknologer... Alternativt fixa studentleg bara o ligg ändå..

  • Cheeses

    Bara så du vet är det skönare att onanera än att ligga med någon. Så du missar inget!

  • Smecker
    Cheeses skrev 2013-12-29 17:12:57 följande:
    Bara så du vet är det skönare att onanera än att ligga med någon. Så du missar inget!
    Bara för att det är skönare att onanera än att ha sex med dig så betyder det inte att det är någon form av allmängiltig regel.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Cheeses
    Smecker skrev 2013-12-29 19:09:13 följande:
    Bara för att det är skönare att onanera än att ha sex med dig så betyder det inte att det är någon form av allmängiltig regel.
    Nu förstod du fel. Det jag menar att det är (för de flesta?) tjejer skönare att onanera än att ha sex med en manlig partner, iaf för mig och mina tjejkompisar är det så.
  • LoLs pappa
    Cheeses skrev 2013-12-29 19:44:39 följande:
    Nu förstod du fel. Det jag menar att det är (för de flesta?) tjejer skönare att onanera än att ha sex med en manlig partner, iaf för mig och mina tjejkompisar är det så.
    Då har du och dina väninnor antagligen träffat fel killar....
  • lykantrophona
    LoLs pappa skrev 2013-12-29 19:49:21 följande:
    Då har du och dina väninnor antagligen träffat fel killar....
    Håller med. Onani kanske ger orgasm snabbare (eftersom man bara har sig själv att tänka på), men kan bli tråkigt i längden. Vet inte killen hur man gör så får man väl lära honom.

    Det är rätt lätt som ung tjej att få ligga, om man bara vågar ta steget och inte är kräsen. Krogen är väl ett alternativ, dock inget jag har prövat. Internetsajter där sexkontakter förmedlas är busenkelt - som ung tjej som inte är direkt ful så tvingas man tacka nej till massor, för det dröser in meddelanden!

    Tips på vägen:
    - Ta reda på var stället du ska träffa ragget ligger i förväg. Ha något sätt att kontakta personen (t ex mobilnummer) utifall att något går fel.
    - Kondom!

Svar på tråden oskuld och ständigt kåt