Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Snälla hjälp mig :(

Knota skrev 2014-01-05 15:10:36 följande:
    Okej, gå till en psykolog.
    Det låter konstigt och min psykolog tycker även det. Men jag vill vara i ett förhållande med någon som misshandlar mig, och jag vet inte varför---
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (oo) skrev 2014-01-05 16:26:44 följande:

Så i stort sett sitter du och önskar att han gör dig illa, att det som alla skriver här är sant, och dina "snälla sluta säg så, jag ber dig"-kommentarer handlar inte om att du ogillar sanningen utan snarare ogillar att du trivs i sanningen?

Det är för mig helt obegripligt hela storyn. Det låter som en tragisk novell tagen ur en destruktiv persons fantasi.
    jag vet själv inte vad jag vill, jag både vill vara i ett förhållande med nån som bryr sig om mig och tar hand om mig och som samtidigt misshandlar mig.

Jag vill inte höra att han bara vill vara en vän eftersom det sårar mig mycket, för jag vill ju nåt mer än bara vän.
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 21:39:46 följande:

Men han vill inte vara med dig. Han har en tjej. Låt dem vara lyckliga.

Det känns som att du väljer otillgängliga killar för att du vill bli sårad. Och du älskar inte den här killen. Du kan inte älska någon du träffat så kort.

Om han är intresserad så kommer han skriva. Fast han vet iaf hur jag känner nu. Hur tror ni han kommer titta och vad kommer han tänka på när han ser mig framöver? Själv kommer jag tycka att det är så pinsamt.

Det jag vill är dela honom först med henne men sedan att han inser att han gillar mig mera så att han senare väljer mig. Jag vet inte om jag älskar honom, jag gråter när jag ser hans bilder iaf
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 22:17:04 följande:

Han kommer nog tycka att det är jobbigt att se dig faktiskt. Jobbigt att du vill ha honom när han inte kan ge dig något.

Det kommer inte hända. Du gråter för att du är ensam, inte för att du älskar honom. Du måste verkligen släppa honom.

Det kommer också o vara jobbigt se honom framöver, fast han vet iaf hur jag känner nu.

Vad som helst kan hända faktiskt.
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 22:33:13 följande:
    Ja, det kanske du har rätt i. Men han har en flickvän. Han är kär i någon redan. När man är kär ser man inte andra människor på det sättet. Vad är det du kan ge honom som hans flickvän inte ger honom?
    Jag skulle göra honom mycket lyckligare. Och jag skulle ALDRIG be honom att dra åt helvete som hon gjorde, och han vet ens att hon sa det.

Handen på hjärtat. Tror ni har tänker på mig nu?
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (ledsen) skrev 2014-01-05 22:39:34 följande:
    Jag skulle göra honom mycket lyckligare. Och jag skulle ALDRIG be honom att dra åt helvete som hon gjorde, och han vet ens att hon sa det.

Handen på hjärtat. Tror ni har tänker på mig nu?
    han vet inte ens att hon sa det* det var när klockan var 23:59, hon ville tydligen att han skulle vara där vid tolvslaget. Han var inte där så hon ringde till folk och sa du kan be honom o dra åt helvete..Han kom precis 00:00 och dem kysste varandra och jag var tvungen o se på det :(
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 22:41:19 följande:

Man kan be varann dra åt helvete i ett förhållande ibland. Det kallas gräl och det är fullt normalt i relationer.

Kanske, men inte på sättet du vill att han ska tänka på dig.

Tror inte han hade sagt så till henne. Undra vad han skulle gjort om jag berättade?
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 22:45:07 följande:
    De kanske hade tjafsat i 2 minuter, sen hade de kysst varann och det hade varit bra mellan dem. Men om du försöker förstöra för dem så gör det dig till en ganska så dålig människa.
    Jag hade inte heller tänkt berätta, jag bara undrade vad som skulle hända..
  • Anonym (ledsen)
    AlexanderBi08 skrev 2014-01-05 22:45:14 följande:
    Hej vännen, jag har läst din tråd och känner med dig. Jag känner också att du verkar intressant oxå jag tror jag börjar bli kär. Jag vill gärna lära känna dig. Jag heter Alexander och bor i Stockholm, jag är 19 och går på gymnasiet. Jag är amatörmodell och medverkat lite i olika tidningar för kläder för lokala butiker. Om du har en mail kan jag skicka lite bilder till dig? Hör av dig gubben!
    Kanske någon annan gång. Det är redan en annan jag tycker om och som jag ska fortsätta kämpa för!!
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 22:50:59 följande:

Inte särskilt mycket antagligen. 

jag har suttit här hela dagen vid facebook, men inget svar från honom. Han kanske vill berätta nåt fast inte riktigt vågar?
Svar på tråden Snälla hjälp mig :(