Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Snälla hjälp mig :(

Anonym (Anonym) skrev 2014-01-06 00:04:50 följande:

Varför? Kärlek och sex hör till. Det låter mer som att du vill ha en man som fyller ut en papparoll, som du saknat i din uppväxt. Eller hur?
    jag fattar inte hur man kan ha sex med en person man tycker om..

Min psykolog tror att jag dras till äldre män eftersom jag aldrig riktigt hade någon pappa i mitt liv. Jag har bara levt med mamma & syster. Om det har med pappa och göra kommer jag ALDRIG riktigt veta :(
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-05 23:45:10 följande:

Du kan visst ångra dig. Jag tror nog inte att han har något emot att lägga till dig sen.

Gör det som känns bäst för dig!

Nu är det dags! Jag tar bort honom... :'( gör jag det dåligt eller bra beslut nu? kommer han förstå eller bli arg
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-06 06:04:09 följande:
    Du tar ett bra beslut och han kommer förstå varför.
    Jag skrev en jätte lång text till honom om varför jag skulle ta bort honom som vän. Precis när jag skulle skicka så gillade han min andra profilbild.

Är det bara jag som ser vad som verkligen händer här? Ni tror nog bara att han vill vara en vän, men hur kan han ta och gilla min bild efter allting som hänt och efter allting jag berättat för honom? Jag fattar bara inte, han vet hur jag känner och att jag mår dåligt, men ändå så gillar han min bild? Jag tror verkligen att han vill något men inte vågar säga :(
  • Anonym (ledsen)
    MikuAndSaraLi skrev 2014-01-06 17:51:59 följande:

Herregud - SLÄPP DET.
    Han är en schysst kille som vill återgå till att vara polare men du VILL förstöra, verkar det ju som.
    Du vill TVINGA dig på honom och det är FASEN inte okej.
    Du lever ju i en fantasivärld.
    Sök hjälp, grabben.
    Riktig sådan, inte nån flummig kurator någonstans.
    Du måste släppa honom - om inte för din egen skull så för HANS skull.
    Så jag är nog den enda som verkligen ser vad som händer här.

Det är så svårt att vara polare när man har känslor för någon, och vem har sagt att jag vill tvinga nåt??

Jag tänker släppa honom när han ber mig att göra det, Men INTE annars!
  • Anonym (ledsen)
    MikuAndSaraLi skrev 2014-01-06 18:20:43 följande:

Du är fasen inte sann.
    För patetisk för att tycka synd om.
    Du är som en Stalker - du inbillar dig att han har känslor för dig men inte vågar säga något.
    Herregud *ryser*
    Om du tycker jag är patetisk så låt gärna bli o skriva och STICK gärna härifrån. Du verkar vara en aggressiv person, kanske du som behöver hjälp?

En stalker är en person som förföljer någon annan så du har ingen aning vad du pratar om...
  • Anonym (ledsen)
    Knota skrev 2014-01-06 18:29:06 följande:
    Han är inte kär i dig. Han är kär i sin flickvän.
    Man vet aldrig, han kommer skriva snart, det är bara o vänta :)
  • Anonym (ledsen)
    Knota skrev 2014-01-06 18:33:40 följande:
    Om han skriver att han inte är intresserad av dig då?
    Då släpper jag det på riktigt, men jag måste fråga honom först...
  • Anonym (ledsen)
    Knota skrev 2014-01-06 18:36:48 följande:
    Har du inte gjort det? Du har väl redan berättat vad du känner för honom?

Men jag hoppas verkligen, för hans skull, att han inte är intresserad.
    Jag berättade vad jag kände men jag måste fråga om han vill vara tillsammans med mig...
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-06 18:41:02 följande:

Alltså.. Folk jag inte träffat på 10 år gillar mina profilbilder. Betyder det att de är kära i mig? Män som är gifta gillar mina profilbilder. Betyder det att de vill lämna sina fruar för att vara med mig?

NEJ, det gör det inte.

Fast detta är en helt annan sak nu..han vet hur jag känner och ändå gillar han min bild
  • Anonym (ledsen)
    Petite Chérie skrev 2014-01-06 18:49:35 följande:
    För att vara snäll.
    Okej du tänker så! Jag har bestämt mig för att ta bort honom nu och jag tänker skriva till honom varför jag gör det och jag vill inte att han ska tro att det är hans fel för det är absolut inte hans fel..jag förväntar mig ett svar men han kommer nog inte säga nåt eller hur?
Svar på tråden Snälla hjälp mig :(