-
sant, vi får se vad han säger. Har du kanske något bra jag borde skriva ?Petite Chérie skrev 2014-01-06 19:15:02 följande:Förbered dig på att du kanske inte får ett svar. Såna här situationer är jobbiga och det blir svårt att sätta ord på vad man tänker och känner. -
Tänkte skriva detta. Vad tycks?Petite Chérie skrev 2014-01-06 20:20:36 följande:Skriv bara att du tar bort honom för att det är jobbigt att behöva se honom. Han kommer förstå varför.Hej Tommy. Jag har haft det ganska tungt i flera dagar nu. Speciellt när jag ser dig online på Facebook. Så jag har bestämt mig för att ta bort dig som vän. Jag vill inte att du nu ska tro att det är ditt fel på något sätt för det är absolut inte ditt fel. Det är bara jobbigt att se dig inne på Facebook, eftersom jag tycker om dig jätte mycket och du har inga känslor för mig. Jag har tänkt på detta ganska mycket, och jag kommer sakna dig så jävligt mycket :’( Jag hoppas bara du förstår varför jag gör detta och jag hoppas att du inte blir arg :’( Jag kommer alltid finnas här för dig, så om du behöver nåt så är det bara skriva ett meddelande till mig. Jag vill bara att du ska vara lycklig och jag önskar dig allt väl :’(
-
Jag tar bort dig nu från FB tommy. det är jobbigt att se dig online när jag tycker om dig och du inte tycker om mig tillbaka. Ha det bra!Petite Chérie skrev 2014-01-06 21:32:36 följande:Det är för mycket. Jag vill inte vara elak, men det blir för mycket.
Hade jag varit du så hade jag nog skrivit något i stil med;
Jag kommer ta bort dig från FB nu. Jag tycker att det är jobbigt att se dig online när jag känner som jag gör för dig. Ha det så bra.
Eller nåt sånt.
bättre? -
jag skickade detta trots allt. Kanske inte bra? Jag vet, men det blev så nu iaf. Kan han fortfarande skriva meddelande även fast vi inte är vänner?Petite Chérie skrev 2014-01-06 21:40:24 följande:Ta bort det om att han inte tycker om dig tillbaka. Det känns anklagande. Som att du lägger över ansvaret på honom. -
jag tänker ta bort honom när jag ser att han har läst meddelandet..Petite Chérie skrev 2014-01-06 21:47:12 följande:Ja, det kan han. -
TyvärrMariohn skrev 2014-01-06 22:16:15 följande:Medhåll- -
Ursäkta dig men hur vet du att hans flickvän kommer läsa det? Är du synks på något sätt? Och vår relation kommer inte ändras. Varför då? För att jag stötte på honom? Han stötte på mig först..Mariohn skrev 2014-01-06 22:26:11 följande:Grattis. Hans flickvän kommer att läsa det och har du tur är hon öppensinnad och hjärtlig och tycker synd om dig istället för att bli förbannad. Men er relation kommer aldrig att bli normal igen. -
synsk* Se jag skriver fel när konstiga personer dyker upp.Anonym (ledsen) skrev 2014-01-06 22:28:54 följande:Ursäkta dig men hur vet du att hans flickvän kommer läsa det? Är du synks på något sätt? Och vår relation kommer inte ändras. Varför då? För att jag stötte på honom? Han stötte på mig först.. -
Om du läser tidigare kommentarer så får du nog reda på varför...Nellee skrev 2014-01-06 22:29:29 följande:Varför fortsätter du att skicka meddelanden när han inte svarat på det första? -
MM PRECIS! HahahMariohn skrev 2014-01-06 22:31:41 följande:Hahaha :´) -
Var yrar du om nu? Har jag sagt att han tyckte synd om mig? NEJ! Vad bra att du har det, kul för dig!Mariohn skrev 2014-01-06 22:34:28 följande:JA det är ju inte jag som sitter här och tror att någon stött på mig för att de tyckte synd om mig. JAg har både partner och kompisar intakta! -
Så tycker och tror du iaf. Jag fick ett svar och han är borta nu. Vi kan släppa detta!Mariohn skrev 2014-01-06 22:49:39 följande:Du uppfattar det som att han stötte på dig trots att han bara var helt vanligt mänsklig och gjorde vad vem som helst av alla normala människor hade gjort om någon varit ledsen och haft "panikångest". Du behöver någon att prata med. Du påminner om en mycket obehaglig version av de ungdomar jag arbetat med som gör allt för att förvränga verkligheten så att den passar deras bild av hur de vill att den ska vara. -
Spelar det någon roll? Kommer bara få massa kommentarer " vad var det jag sa "Anonym (oo) skrev 2014-01-06 23:08:38 följande:Va skrev han då? -
Okej, han svarade du kan ta bort mig som vän om du känner för det, och jag kommer absolut inte vara arg. Jag sa då att det hade varit konstigt att ta bort honom utan att ge honom en anledning. Då skrev han det är lugnt och jag skrev okej och tog bort honom.Anonym (oo) skrev 2014-01-06 23:11:10 följande:Du kanske mår bättre om du får prata om det tänkte jag
Det känns så konstigt nu när han är borta, jag har bara sett killen en gång i mitt liv och det känns som om jag har förlorat något värdefullt :'( Han mår väl också dåligt av detta eller? -
Varför kan jag inte bara släppa honom för :'( jag fattar inte ens att jag orkar.Mariohn skrev 2014-01-06 23:21:04 följande:NEJ. Han har en flickvän. Han är inte ens lagd åt ditt håll. Ge dig nu!!! -
Jag har varit med om ganska mycket. Jag sitter här och gråter som om vi två vore tillsammans, jag kände knappt killen jag har bara sett honom en gång. Jag känner lite taskig för att jag tog bort honom? För om jag hade honom kvar så hade jag ändå kommit över honom till slut men nu är vi inte vänner längre och jag kunde ha haft honom som vän...Mariohn skrev 2014-01-06 23:27:06 följande:Nej och för det tycker jag genuint synd om dig. Du behöver prata med någon om varför du funkar (inte fungerar) på detta viset. Det är säkert inte ditt eget fel. Det är sällan det. Men det ligger mer bakom att du reagerar som du gör. -
Sant! Men jag ser inte poängen varför jag tog bort honom? Jag kan ändå se hans profil och se vad han skriver eftersom han har en öppen logg. Jag hade inte lidit i flera år va? Och då kanske jag hade behövt honom som vän vem vet? Det är bra att man gråter ut, fast jag gråter jätte mycket och jag vet inte om det är bra för mig..Mariohn skrev 2014-01-06 23:38:36 följande:Du hade inte haft något ut av den vänskapen. Det hade bara förlängt ditt lidande. Gråt allt vad du kan, lyssna på världens tristaste heartbreakmusik och gå och prata med någon om varför detta hände innan det händer igen. För du kommer att komma över det. Jag lovar dig. Du kommer inte att sitta här och vara 50 år och tänka på honom.
Jag har varit med om detta förut. Var sjukt kär i en assistent i grundskolan och det kändes som om jag skulle må dåligt hela livet men jag kom över honom till slut, och det känns som om det händer igen med Tommy nu. Tycker du verkligen att ta bort honom som vän var ett bra beslut? Känns som om jag ångrar det... -
Tack. Ja såna personer är väl bäst att ignorera, inte snällt att skriva så.Mariohn skrev 2014-01-06 23:54:52 följande:Sluta titta på hans profil. Blockera honom. Sysselsätt dig. Och svara inte ens på kommentarer som den nedan skriven av en homofob vars pappa förmodligen var för intensiv. -
jag vet att det är svårt att tro på det, och detta är inte första gången det händer. Har blivit kär i min kusins man, och i min mosters man. Det räcker bara att jag ser någon jag tycker är snygg och så blir det ett BOOOM för mig.Petite Chérie skrev 2014-01-07 01:24:34 följande:Det är ganska svårt att tro på att någon kan reagera såhär efter att ha träffat någon i några timmar. Om du är troll eller inte vet jag inte, men jag svarar som om jag tror på det du skriver iallafall. -
Jag vill inte vara en person som förstör andras relationer. Men jag tänker också på min lycka. Och jag känner mig riktigt riktigt ensam..Petite Chérie skrev 2014-01-07 01:29:19 följande:Men det är inte normalt och det kan inte vara kul att känna så. Har du alltid planer på att ta männen ifrån deras flickvänner/fruar?